Стонър с най-бърза обиколка в първия ден на Херес

Стонър излезе на първо място в последната си 54-а обиколка в първия ден. Пилотът на Repsol Honda счупи бариерата от 1:40 мин. за обиколка в 5 поредни обиколки, като бе по-бърз с 0.273 сек. от Хорхе Лоренсо. Времето на Стонър бе 1:39.146 и го постигна, когато много пилоти бяха вече в боксовете заради силния вятър. Пилотът на Yamaha Factory Racing Лоренсо се фокусира върху настройките на електрониката на неговия мотоциклет YZR-M1. Най-доброто му постижение беше 1:39.419 в 46-ата от общо 76 за испанеца. Той също направи пет тура под 1:40 мин. със същите настройки на окачването, с които караше и на Сепанг. Дани Педроса също слезе под 1:40 мин. и даде време 1:39.579. С него пилотът на Repsol Honda се нареди на 3-о място. Той работеше върху спирането своя мотор RC213V. На четвърто място бе Бен Спийс с постижение 1:39.984, като бе на 0.838 сек. от Стонър.
Кал Кръчлоу от Monster Yamaha Tech 3 бе с най-добро време от пилотите от сателитните тимове с 1:40.130, а Ники Хейдън бе най-бързият с Ducati – 6-и. Американецът от заводския тим постигна 1:40.512, но бе на 1.366 сек. от Стонър. Алваро Баутиста (San Carlos Honda Gresini) направи катастрофа в началото на деня, като продължи да се адаптира към RC213V и даде 7-о време. След него бе Андреа Довициозо (Monster Yamaha Tech 3), който правеше базови настройки на своя M1. Девети беше Валентино Роси (Ducati Team) с време 1:40.920, на повече от 1.8 сек. от Стонър. Деветкратният световен шампион завърши деня, като продължаваше да губи време при влизането в завоите, отново имаше проблем с контрола на предницата на Desmosedici GP12 и губеше време във всеки завои. Новакът Щефан Брадъл (LCR Honda) доказа класата си на световен шампион в клас Moto2 за 2011 г. като попълни топ 10 с 1:40.983.
На 11-а позиция е Ранди де Пюние (Power Electronics Aspar). Той бе най-бързият пилот от байковете CRT. Девет пилоти караха машините според новите правила срещу останалите тимове за първи път на предсезонни тестове. Французинът се концентрира върху височината на седлото си за позицията на каране на своята Aprilia и постигна 1:41.015. Съотборникът на Де Пюние Алекс Еспаргаро бе пред Колин Едуардс, който правеше настройки на своята машина Suter-BMW CRT от екипа на NGM Mobile Forward Racing. Италианците Микеле Пиро (San Carlo Honda Gresini), Данило Петручи (Came Iodaracing Project) и Матия Пасини (Speed Master) бяха на около 3 десети от секундата след американеца.

Резултати

1. Кейси Стонър (Австралия), Repsol Honda (RC213V) 1:39.146 (обиколка 54/54)
2. Хорхе Лоренсо (Испания), Yamaha Factory (YZR-M1) 1:39.419 (46/76)
3. Дани Педроса (Испания), Repsol Honda (RC213V) 1:39.579 (40/60)
4. Бен Спийс (САЩ), Yamaha Factory (YZR-M1) 1:39.984 (44/71)
5. Кал Кръчлоу (Великобританиа), Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1: 40.130 (60/74)
6. Ники Хейдън (САЩ), Ducati Team (GP12) 1:40.512 (60/77)
7. Алваро Баутиста (Испания), San Carlo Honda Gresini (RC213V) 1:40.545 (49/56)
8. Андреа Довициозо (Италия) ITA Monster Yamaha Tech3 (YZR-M1) 1:40.665 (45/46)
9. Валентино Роси (Италия), Ducati Team (GP12) 1:40.920 (51/64)
10. Щефан Брадъл (Германия), LCR Honda (RC213V) 1:40.983 (48/64)
11. Ранди де Пюние (Франция), Power Electronics Aspar (ART)* 1:41.015 (35/39)
12. Хектор Барбера (Испания), Pramac Racing (GP12) 1:41.388 (66/72)
13. Карел Абрахам (Чехия), Cardion AB Motoracing (GP12) 1:41.603 (55/71)
14. Алекс Еспаргаро (Испания), Power Electronics Aspar (ART)* 1:42.293 (52/59)
15. Франко Батаини (Италия), Ducati Test Rider (GP12) 1:42.403 (5/72)
16. Колин Едуардс (САЩ) NGM Forward Racing (Suter-BMW)* 1:42.462 (47/56)
17. Микеле Пиро (Италия), San Carlo Honda Gresini (FTR-Honda)* 1:42.655 (43/49)
18. Данило Петручи (Италия), Came Iodaracing (Ioda-Aprilia)* 1:42.750 (19/39)
19. Матия Пасини (Италия), Speed Master (ART)* 1:43.006 (17/59)
20. Йони Ернандес (Колумбия), Avintia (FTR-Kawasaki)* 1:43.437 (48/49)
21. Джеймс Елисън (Великобритания), PBM (ART)* 1:43.477 (60/61)
22. Иван Силва (Испания), Avintia (FTR-Kawasaki)* 1:44.025 (60/60)

 

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.