Range Rover и Range Rover Sport с много подобрения и нови двигатели

Range Rover вече разполага с нова гама от 3,0-литрови редови шестцилиндрови дизелови двигатели Ingenium. Също и редица специални нива на оборудване, включително Westminster, Westminster Black Edition и ексклузивният SVAutobiography Dynamic Black. Те се присъединиха към новото специално издание Range Rover Fifty. Най-новото поколение редови шестцилиндрови дизелови двигатели Ingenium включват и 48-волтов мек хибрид (MHEV), който се предлага с мощност от 249 к.с., 300 к.с. и 350 к.с.
Range Rover Sport – най-динамичният Land Rover досега, се сдоби с набор от нововъведения. Те ще затвърдят статута на модела на луксозен SUV от най-висок клас. Новите специални модификации се присъединяват към съществуващата линия с HSE Silver, HSE Dynamic Black и SVR Carbon Edition.

Най-новото поколение редови шестцилиндрови дизелови двигатели Ingenium включват и 48-волтов мек хибрид (MHEV), който се предлага с мощност от 249 к.с., 300 к.с. и 350 к.с.*
Новото ниво на оборудване Westminster е базирано на Vogue и се предлага с избор от бензинови, дизелови и хибридни двигатели. Новият Westminster Black Edition включва пакет Black Exterior като клиентите имат възможност да избират от три вида джанти.
Новите нива на оборудване се присъединяват към лимитираната версия Range Rover Fifty, която беше представена миналия месец по случай 50-годишнината на луксозното SUV семейство на Land Rover. Специалната модификация ще бъде произведена само в 1 970 бройки, за да отбележи годината на дебюта си преди пет десетилетия.
Подобренията в останалата част от гамата на Range Rover включват най-новите свързани технологии, като Apple CarPlay и Android Auto, които се предлагат като стандарт в цялата гама. Със седалки от най-висок клас и до осем 4G Wi-Fi връзки, Range Rover остава перфектният отдалечен офис или зона за забавление по време на дълги пътувания.

 

Range Rover разполага с най-новите технологии за безопасност, включително; Предупреждение при напускане на пътна лента, Система за автономно спиране и Kруиз контрол с ограничител на скоростта. Те се предлагат като стандарт в моделната гама. Налична е и системата Адаптивен круиз контрол.

Серия от функции за повишаване на комфорта правят пътуването за всички пътници несравнимо. Новата система за йонизация на въздуха в купето с PM2.5 от Nanoe филтрира вредните прахови частици, подобрявайки качеството на въздуха както за водача, така и за пътниците.
Системата PM2.5 в Range Rover се управлява с помощта на бутона на интерактивния дисплей – „Purify“. Това инициира функцията за рециркулация, почистване на въздуха и отстраняване на малки прахови частици с размер, по-малък от 2,5 микрометра, които са вредни за здравето.

Най-новите дизелови двигатели Ingenium са идеалният избор за клиенти, които пътуват често или им се налага да превозват и теглят големи и тежки товари.

Базират се на модулната алуминиева архитектура на двигателите на Jaguar Land Rover. Новите дизелови двигатели са по-усъвършенствани от предишното поколение . Разполагат с 48V мека хибридна технология, за да отговорят на най-строгите глобални изисквания за намаляване на вредните емисии.
Новата гама двигатели отговарят на стандартите Real Driving Emissions Step 2 (RDE2). Те регулират емисиите на азотен оксид (NOx). Това прави новия Range Rover сред първите луксозни SUV автомобили в света, които ще се предлагат с дизелови двигатели със сертификат RDE2. Високоефективните двигатели осигуряват подобрени реакции, като съхраняват енергия, генерирана по време на забавяне. Те интелигентно я преразпределят, за да подпомогнат на двигателя при ускорение.
Новият 3,0-литров мек хибрид D300 Ingenium дизелов двигател е с разход до 8,6 л./100 км. по WLTP, отделяйки едва 225 гр./км. CO2. По-мощният D350 е с разход до 9.2 л./100 км. с отделени емисии на CO2 от 241 гр./км. по WLTP цикъла. В резултат на това новият дизелов двигател осигурява превъзходните показатели на предишния V8 с ефективността и теглото на шестцилиндров.

 

Новата гама двигатели включва:
Дизел:

  • D250 – 249 к.с., 3.0-литров шестцилиндров дизелов MHEV, 600Нм въртящ момент при 1 250 – 2 250 об./мин.
  • D300 – 300 к.с., 3,0-литров шестцилиндров дизелов MHEV, 650Нм въртящ момент при 1 500 – 2 500 об./мин.
  • D350 – 350к.с.,0-литров шестцилиндров дизелов MHEV, 700Нм въртящ момент при 1 500 – 3 000 об./мин.

Бензин:

  • P400 – 400 к.с., 3,0-литров шестцилиндров бензин, с 550Нм въртящ момент при 2 000 – 5 000 об./мин.
  • P400e – 404 к.с.,0-литров четирицилиндров бензин PHEV, 640Нм въртящ момент при 1 500 – 4 000 об./мин.
  • P525 – 525 к.с., 5.0-литров бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър, 625Нм въртящ момент при 2 500 – 5 500 об./мин.
  • P565 – 565 к.с., 5.0-литров бензинов двигател V8 с компресор суперчарджър, 700Нм въртящ момент при 3 500 – 5 000 об./мин.

P400e е най-ефективният двигател на новия Range Rover. С изцяло електрически пробег от 40 км. с нулеви вредни емисии, P400e комбинира усъвършенстван четирицилиндров бензинов двигател Ingenium с мощност 300 к.с. и електрически мотор с мощност от 143 к.с. Захранван от 13.1 kWh литиево-йонна батерия, P400e отделя CO2 емисии от едва 75 гр./км. и разход на гориво до 3.3 л./100 км. по WLTP.
Стандартният кабел за зареждане Mode 3 *** значително намалява времето за зареждане на P400e, като пълното зареждане отнема по-малко от три часа, в сравнение със 7,5 часа при използване на кабел Mode 2.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.