Новият Golf вече е в България

„През последните дни сме свидетели на бавно излизане от една от най-тежките ситуации в историята ни- епидемията от COVID-19“, коментира Нестор Несторов, бранд мениджър Volkswagen Леки автомобили за България.
„По-специално за нашия бранш, това доведе до спиране на производството на нови автомобили на почти всички марки. Сега обаче при Volkswagen, всички наши производствени центрове вече работят, което е страхотен сигнал, от една страна за всички служители и цялата дилърска мрежа, но от друга страна и за всички наши клиенти, защото в лицето на Volkswagen ще могат да разчитат на надежден партньор, дори и в тези тежки времена“.

В България Volkswagen стриктно спазваше всички мерки и санитарно-хигиенни изисквания на отговорните институции за безопасна работа и обслужване на клиентите в продажбено-сервизните комплекси.

Сега производството вече е възобновено при спазване на мерките за безопасност. Това е важен сигнал за работниците, служителите, дилърите на марката, доставчиците и икономиката. Продажбено-сервизните комплекси работят, а клиентите могат да разчитат на надежден партньор в лицето на Volkswagen.

Положителните новини и стратегията на марката в страната е с три основни акцента:

  1. Атрактивни предложения за актуалното продуктово портфолио – с фокус върху SUV моделите. Това са автомобилът на годината за България T-Cross, бестселърите T-Roc и Tiguan, ексклузивният Touareg
  2. Новият Golf вече е в шоурумите на марката. Той е по-добър от всякога, по-дигитализиран и готов да посрещне нуждите на всеки един клиент.
  3. В средата на юни стартира предпродажбата на изцяло електрическия ID.3 за всички клиенти, които са направили предварителна резервация на модела. Квотата за предварителна резервация за България бе напълно изчерпана за съвсем кратко време.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.