MotoGP: Маркес най-бърз в първите тестове на Сепанг

Пилотът на Repsol Honda Team успя да изпревари Валентино Роси от Yamaha Factory Racing и съотборника си Дани Педроса. Най-бърз от новата категория Open бе Алекс Еспаргаро от NGM Mobile Forward Racing, който стана 7-и в крайното класиране.
Във втората половина на деня пистата бе достатъчно гореща и пилотите дадой доста по-добри времена от постиженията си сутринта. Маркес постигна 2:00.286, с половин секунда по-добро постижение от Роси и Педроса. Дани от своя страна успя да изпревари Хорхе Лоренсо в последните минути от деня. Топ 6 допълниха Алваро Баутиста от GO&FUN Honda Gresini и Щефан Брадъл от LCR Honda MotoGP, които карат прототипи Honda, но в сателитните отбори на марката.
Тазгодишния мотоциклет на Repsol Honda – RC213V има по-големи въздушни отвори, като по този начин се увеличава максималната скорост и се подобрява ускорението при излизането от завоите. Маркес се чувства в страхотна форма след като миналата година спечели световната титла във Валенсия. В бокса на Yamaha Роси продължава да гради разбирателство в съвместната си работа с новия шеф на екипа си Силвано Галбусера, който за първи път работи с 9-кратния световен шампион от тестовете във Валенсия, след последната Гран Пир за сезона.
Специално внимание се отделя на тима на Ducati, защото продължават слуховете, че отборът ще избере да се състезава по новите правила Open, които ще разполагат с 24 л гориво, вместо 20 л за заводските тимове. По тези правила екипът от Борго Панигале ще може да работи през целия сезон по развитието на двигателя, защото за новата категория не важи замразяването в развитието на агрегатите. През този сезон за първи път отборите ще работят с еднакви спецификации на ECU, но заводските отбори ще имат право да използват собствени софтуери, докато тези от Open ще трябва да адаптират машините си към тези, доставени от Dorna Sports и Magneti Marelli.
Водещ в категорията Open бе пилотът на Forward Алекс Еспаргаро, който заедно пилотите със заводски мотоциклети Андреа Яноне (Pramac Racing), Пол Еспаргаро и брадли смит, съотборници в Monster Yamaha Tech3, оформиха топ 10. Колин Едуардс, който имаше механична повреда стана 11-и, а Ducati Team зае позициите от 12-а до 14-а с Андреа Довициозо, тестовия пилот Микеле Пиро и Кал Кръчлоу. Водещият пилот с новата Honda RCV1000R е световният шампион за 2006 г. Ники Хейдън (Drive M7 Aspar) на 17-о място. Paul Bird Motorsport и Майкъл Лавърти стана 25-и със проблем в спирачките и повреда в двигателя, което е твърде разочароващо. Всички екипи са налице в Сепанг, с изключение на Ioda Racing , които планират да направят своя дебют за 2014 г. на втория тест на Сепанг в края на февруари.

 


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.