MotoGP: Куартараро продължава да мачка на Сепанг

В MotoGP се ражда нов талант – Фабио Куартараро.  Пилотът на Petronas Yamaha SRT втори пореден ден мачка конкуренцията на пистата Сепанг. Там са първите официални тестове за 2020 г. във висшия клас. Французинът отново даде отлично време 1:58,572. Куратрараро го постигна в последния час от тестовете. Той измести от първото място Джак Милър (Pramac Racing) само с 0,069 сек. Милър отново бе най-бързият пилота на Ducati. Трети на 0,090 сек. остана тестовият пилот на Red Bull KTM Factory Racing Дани Педроса с 1:58,662.

Шестте заводски мотоциклета се събраха в 6 десети във втория ден.

Куратараро този пък даде своето постижение със заводската машина за 2020 – новата YZR-M1.  Този път времето бе отлично и той направи 70 обиколки. Другите пилоти също направиха доста турове. Отново машините на Yamaha се представиха добре. Съотборникът на Куартараро – Франко Морбидели стана 5-и с 60 тура. Той остана на  0.259 сек. с А-спецификацията на мотора за  2020 г. – без нов двигател и въздушни отвори. Морбидери катастрофира на завой 2, но не е контузен.

Маверик Винялес (Monster Energy Yamaha MotoGP) се нареди след италианеца на 0,062 сек. Той отново падна, както и вчера.

Испанецът направи 69 обиколки. И той, и съотборникът му Валентино Роси продължиха да работят с по три машини. Роси беше 10-и след 60 обиколки. Най-доброто време на Доктора бе 1:59.116. Тестовият пилот на Yamaha Кацуюки Накасуга катастрофира, но е ОК.
В Ducati Джак Милър за пореден път бе най-бързият пилот с машина от Боргто Панигале. Той направи 50 обиколки и дълго време бе лидер, но в края ан следобедната сесия загуби първото място с 0.069 сек. Положителните му отзиви за машините на Ducati за 2020 г. продължават.

Това беше „по-труден“ ден за неговите колеги с мотори GP20. Данило Петручи (Ducati Team) бе 13-и.

След него бе Франческо Багная (Pramac Racing) и Андреа Довициозо (Ducati Team) – съответно 14-и и 15-и. Тримата се събраха в 1 десета и направиха около 60 обиколка. Довициозо катастрофира на 6-ия завой и заради това бе показан червен флаг. Маршалите трябваше да ес уверят, че е далече от пистата.
Междувременно Йохан Зарко (Reale Avintia Racing) подобри времето си от вчера с с над половин секунда. Той обаче запази същата позиция. Спортният директор на Ducati Corse Паоло Чиабати беше забелязан да дава съвети на французина. Съотборникът на Зарко – Тито Рабат беше зад него – 20-и, но на 0,364 сек.

В KTM звездата бе Дани Педроса. „Малкият самурай“ направи най-бързата си обиколка в досега на Сепанг.

Безсмислен подвиг, след като като има пет първи позиции във висшия клас и държи рекорда на пистата. Той беше с нова задна гума, донесена от Michelin. За нея французите получиха похвали, дори и от Пол Еспаргаро. Той стана 8-и след близо 50 обиколки и беше доволен от деня, въпреки падането на завой 1. Работеше върху новото шаси и го тестваше с различни настройки, като направи някои ключови подобрения в сцеплението и стабилността.
Брад Биндер (Red Bull KTM Factory Racing) също подобри времето си, като свали 8 десети. Той бе изпреварен с 1 десета от другия новак Алекс Маркес (Repsol Honda) и стана 18-и.Мигел Оливейра (Red Bull KTM Tech 3) бе 16-и след 42 обиколки. Той се връща от лечение на контузия. Съотборникът му и новак Икер Лекуона завъртя 412 обиколки. Той се адаптира към машината от висшия клас, даде 2:00.396, въпреки че катастрофаира.Само на 0,069 сек. от Педроса беше Хоан Мир (Suzuki Ecstar). Той бе с най-бързата машина от Хамамацу. Стана 4-и с 1:58.731 или на 0,159 сек. от върха след 54 обиколки. Съотборникът му Алекс Ринс направи 63 обиколки и даде 1:58.978 с новото шаси. Той го определи като ключова стъпка в правилната посока. Мир пък го виждаше като баланс между позитиви и негативи. Тестовият пилот Силвен Гинтоли направи 58 обиколки.

За Honda това беше още един ден назад в класирането. Най-бърз бе шампионът Марк Маркес (Repsol Honda).

Той защити с 9-о място честта на отбора, след 4-ата позиция на Кол Кръчлоу (LCR Honda Castrol) в първия ден.  Маркес постигна 1: 59.097 след 47 обиколки. Той също катастрофира на завой 3, като той бе добре, но разби здраво мотора.  Кръчлоу направи 64 обиколки, като огромното му натоварване продължи. Той даде 1: 59.247  и бе 12-и.  Алекс Маркес отново бе най-бързият новак – 17-и. Биндер бе близо зад него. Такаки Накагами (LCR Honda Idemitsu) бе едва едва 21-и с 47 обиколки.

Новият V4 на 90 градуса на Aprilia се представя добре. Алеиш Еспаргаро (Aprilia Racing Team Gresini) стана 11-и с 43 обиколки. Най-доброто му време бе 1:59.224. Максималната скорост изглежда ключова област на подобрение. Тестовият пилот Брадли Смит също работи твърде много по проекта. Той направи 61 обиколки.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.