Honda представи обновената гама CRF машини Honda представи обновената гама CRF машини

Honda Motor Europe обяви своята изцяло обновена оф-роуд гама. В центъра на вниманието попада новият CRF250R. Той е получил подобрения в производителността и шасито, наследени от водещия мотоциклет CRF450R. Сега той за първи път притежава Honda Selectable Torque Control (HSTC). CRF450L, CRF250L и CRF250 RALLY получават цветни и графични подобрения.

CRF250R и CRF250RX

Новият CRF250R за моделната 2020 г. е приведен в съответствие с водещия модел CRF450R. Новият кросов модел се възползва от подобренията на шасито и двигателя, като повишава производителността и управлението.
Промените в двигателя водят съответно до 4% и 8% повече върхова мощност и въртящ момент. В същото време подобряват даването на въртящ момент от нисък до среден оборотен диапазон. Това става с подобрен дизайн на цилиндровата глава и буталото. Оптимизирани са и входящите и изпускателни отвори, с пълно използване на нови профили на гърбици.

 

Преработено е предавателното съотношение на 2-ра скорост, за да се използва пълноценно увеличението на мощността. За 3-та и 4-та предавка, които вече имат покритие за ниско триене, също има промени. Модернизацията на двигателя завършва с това, че CRF250R получава нови FI карти. Те са базирани на опитът от 450R, за настройка на мощността в зависимост от избора на предавка.
Намаляването на теглото в рамата и подвижното рамо, подобрява еластичността на шасито. В комбинация с повишената твърдост на шарнира, се подобрява стабилността и сцеплението. Промените в окачването са направени, за да се увеличи сцеплението при ниска скорост.

Сега CRF250R се предлага с нови задни спирачни накладки. Те са специално разработени, за да подобрят дълготрайността и производителността. Те премахват необходимостта от задния капак на диска. Мотоциклетът се предлага с нови графики за 2020 г. Същите промени са и за CRF250R.

CRF450R и CRF450RX

След получаването на значителни подобрения на производителността през 2019 г., CRF450R и CRF450RX 2020 вече имат добавена система Honda Selectable Torque Control. Тя работи заедно с преработените настройки за HRC Launch Control и ECU FI карта.
Трите режима на HSTC работят, за да минимизират приплъзването на задното колело. Така се подобрява движението напред и максималното сцепление.

Използва се датчик за скоростта на колелата. Той поддържа усещането за газта, като управлява мощността и ускорението. Времето на запалване се забавя и PGM-FI се контролира, когато се установи, че скоростта на промяна на оборотите е над определена стойност. Когато двигателят е изключен, HSTC запазва последната избрана настройка за следващото каране. Системата може да бъде и изключена.
Също като 250-кубиковите си роднини,  CRF450R и CRF450RX имат нови задни накладки. Те са разработени за подобряване на издръжливостта и производителността. Преработено е предното и задно окачване, за да се увеличи притискането при ниска скорост, при силно спиране и ускорение. Обновените графики също се приближават до тези на CRF250R.

CRF450L, CRF250L и CRF250 Rally

Машината, която може да се движи и на пътя е CRF450L. Тя бе пусната миналата година и използва същата рама и двигател като машината за мотокрос CRF450R. Графиката е същата като CRF250R и CRF450R; CFR250L и CRF250 RALLY вече се предлагат в нова „стелт“ черна цветова схема.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *