Bajaj не иска да се връща на пазара на скутерите

Управляващият директор на Bajaj Auto Раджив Баджадж каза на традиционния конгрес на индийските автопроизводители: „Ние ще се концентрираме да увеличим дела си на вътрешния и глобалния мотоциклетен пазар. Засега нямаме интерес да пускамве скутери и нe го планираме.“
Производителят на дву и триколесна техника Bajaj, напусна пазара на скутери през 2010 г., като се концентрира изцяло върху мотоциклетите. През август компанията обяви за намаляване на обема на продажбите с 9% спрямо август 2012 г.  – от 344 906 броя година по-рано на 312 188 броя този август. В същото време износът на компанията се е увеличил с 10% за същия месец – от 131 526 броя през 2012 г. до 144 160 през този август.
Баджадж продължава: „Сега глобалния ни дял от мотоциклети представлява 10%. По-лесно е да достигнеш добри резултати, когато се концентрираш в едно нещо. На нас ни е по-лесно да увеличим тези 10% до 15%, отколкото да пускаме нови моделни гами скутери и да им увеличаваме продажбите от нула дори на 5%. Въпреки това не изключвам възможността да се върнем на пазара на скутери, но това няма да е скоро. Може да е след 5 или 10 години – трудно е да се каже.“
Сега в гамата на Bajaj има мотоциклети от 5 семейства: класическитее Pulsar и Discover, Platina (копиран от Bajaj Kawasaki Wind 125), Ninja (аналогични Kawasaki Ninja 300 и 650) и индийския круизър Avenger.
 


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.