В условия на пандемия Harley-Davidson направиха телевизия

Свободата винаги е била определяща за компания като Harley-Davidson. Дори в ситуация на световна пандемия. Легендарният бранд с над 100-годишна история, отново намери креативен и градивен начин да надмогне трудните обстоятелства. Така да обедини фенове, ездачи, дилъри служители от цял свят. Това се случва благодарение на нова онлайн телевизия, носеща името на бранда – https://tv.harley-davidson.com/.

Harley-Davidson влиза във всеки дом, за да разкаже за устрема към свободата, за начина на оцеляване и философията на компанията, преминала през множество трудности.

Включително и през двете световни войни. Стремежът на легендата сред мотоциклетистите е да вдъхне кураж и положителна енергия на всички в настоящите специфични времена.

Програмата на телевизията е денонощна и обединява 4 канала.

Те включват часове от минали, настоящи и редки видео кадри. Те са свързани с местата, хората и историята на мотоциклетите Harley-Davidson. Каналите съответно са:
H-D – Екзотично и предизвикателно съдържание от цял свят. Разказва се за опита при карането на мотоциклети в далечни локации с утвърдени ездачи и известни личности.
Racing – Интервюта, кадри и задкулисни детайли на миналото и настоящето на Harley-Davidson. Ще може да се докоснете до историите на  Harley Hooligans. Независимо дали се състезават на пистата, в пустинята или по склоновете на хълмове.
Ще преживеете и един състезателен ден с екипа на драг надпреварата Screamin ‘Eagle / Vance & Hines и екипа на Harley-Davidson Factory Flat Track.
Тhe Garage – Кадри от креативната среда в сътворяване на мотоциклети. Споделяне на опит и истории на най-добрите производители в света. Докато създават персонализирани Harley-Davidson.
Fabric – Подробна разходка и истории за това как Harley-Davidson проектира и развива нови мотоциклети, оригинални части и аксесоари.
„През последните над 100 години Harley-Davidson не спира да изпитва радост и вдъхновение в изграждането на мотоциклети и съпътстващите ги човешки преживявания. Стремежът ни е непрекъснато да празнуваме свободата и силата на духа. А нашата общност да се разраства около това вдъхновение.“ Това споделя по повод събитието Джон Бекефи – генерален маркетинг мениджър на бранда.
 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.