Рекорди във виртуалните състезания на MotoGP

Пет надпревари, включващи общо 10 виртуални състезания. В тях се включват две пълни виртуални Гран при. С  това Dorna Sports приключи надпреварите в мрежите в класовете MotoGP, Moto2, Moto3 и MotoE.
Участваха 64 състезатели от 48 отбора в четирите категории. Сред тях бе действащият MotoGP шампион Марк Маркес (Repsol Honda). Освен това участва 9-кратния шампион Валентино Роси (Monster Energy Yamaha MotoGP). MotoGP легендата Хорхе Лоренцо се завърна с уайлдкрад с Monster Energy Yamaha MotoGP… и спечели.

Ако виртуалните състезания бяха шампионат, Алекс Маркес (Repsol Honda) щеше да е с короната.

Франческо Багная (Pramac Racing) и Маверик Винялес (Monster Energy Yamaha MotoGP) допълват първите три в най-високия клас. И то при положение, че Маркес и Винялес не са участвали във всяко събитие.

Бо Бендснайдер (NTS RW Racing GP) оглави класирането в Moto2. Габриел Родриго (Kömmerling Gresini Moto3) и Стефано Непа (Aspar Team Gaviota) пък са 1-и и 2-и на равни точки в Moto3. Матео Ферари (Trentino Gresini MotoE) беше най-добрият във виртуалното състезание на Световната купа на FIM Enel MotoE. Носителят на Купата за 2019 г. спечели и във виртуалния свят.
Сериите от виртуални състезания е гледано в над 3100 броя цифрови части. Генерирани са повече от 10 милиона включвания. Виртуалните състезания имат 331 милиона импресии и 52 милиона видео гледания. От тях 12 милиона са фенове, които са гледали състезанията на живо. Общо са консумирани повече от 31 милиона минути видео. Това е невероятният еквивалент на 60 години гледане нон стоп.
motogp.com и esport.motogp.com показаха състезанията. Същото правиха и избрани телевизионни оператори и фенове, настроени в различни платформи за социални медии.

Това са YouTube (чрез каналите MotoGP и MotoGP eSport), MotoGP eSport Twitter, Instagram, Facebook (чрез MotoGP и MotoGP eSport страници) и Twitch чрез MotoGP и MotoGP eSport.

Освен потоците на живо и дигиталното съдържание онлайн, феновете също имаха възможност да наблюдават събитията по целия свят. Това стана благодарение на стана благодарение на партньорите за излъчване. Сред тях Sky Италия, Canal + във Франция, DAZN (в Испания, Италия и DACHS), BT Sport във Великобритания, ServusTV в Австрия и Германия, Fox Asia, Fox Australia, Viasat в Швеция, NBC в САЩ, Fox Brazil и ESPN в Латинска Америка, Motorsport TV Русия, Eurosport India, TEN и SuperSport в Африка – покриващ всеки бар на континента.

Виртуалната Ред Бул Гран при на Испания беше нещо повече. Състезателите се бореха в помощ на официалната благотворителна инициатива в MotoGP – Two Wheels for Life.

Благотворителната организация стартира кампания с цел да събере средства за тяхната жизненоважна мисия. Тя се бори с коронавируса. Осигурява предоставянето на резултати от тестове, образование и оборудване на труднодостъпни общности. Целта бе да се предотврати разпространението на Covid-19 и други опасни заболявания в Африка чрез програми в пет различни страни.
С виртуалните състезания се забавляваха милиони фенове. Няколко пилоти постигнаха нови умения. Бе подпомогната добра кауза и инициатива. Dorna Sports благодари на излъчващите, партньорите, спонсорите, пилотите, отбори и др. Всички те показаха отдаденост да направят всяко събитие толкова успешно. Милионите фенове по целия свят също допринесоха за кампанията Two Wheels for Life.
Това не е всичко от MotoGP eSport. В следващите седмици феновете могат да получат своя виртуална състезателна MotoGP eSport Championship. Това е с чисто новата WINDTRE Rising Star Series – програма за Купа за таланти. Тя е насочена към разкриване и насърчаване на таланти на eSport по целия свят.Това не е всичко, тъй като Global Series бяха обявени миналата седмица. Началото на състезанията е по-близо от всякога.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.