PEUGEOT празнува своята 210-та годишнина

На 26 септември 2020 г. PEUGEOT ще даде начало на честванията на 210 години смелост, страст и иновации.
На 26 септември 1810 г. официално е основана компанията PEUGEOT Frères Aînés с акт за парична вноска, вписан в регистър, който все още може да се открие в архивите на Тер Бланш. Вече повече от два века семейство Пежо преминава от модната революция през 19-ти век – със стоманената тел в кринолините, към революцията в мобилността с велосипедите и автомобилите. Това е марка, оформена от творци, инженери, дизайнери, които в продължение на повече от два века предизвикват нормите, за да задават нови стандарти за мобилност. PEUGEOT никога не  спира да се развива като марка, за да посрещне бъдещето със спокойствие и увереност.

По случай 210-тата годишнина на лъвската марка е създадено специално лого. Честването ще бъде отбелязано и с няколко ключови събития:

  • две дигитални събития на 24 и 26 септември,
  • вход от 1 евро за всички посетители на Музея на приключението PEUGEOT в Сошо от 1 до 31 октомври,
  • PEUGEOT Lifestyle продукти, специално посветени на феновете на Лъва и пуснати на пазара в края на септември.

За отбелязване на 210-тата годишнина на PEUGEOT е проектирано специално лого от дизайнерите на студиото PEUGEOT Design Lab. То ще идентифицира всички събития, свързани с това честване.

Лъвът, посланик на марката, е изобразен в профил и е подчертан със стрела. Това напомня най-старото съществуващо лого на PEUGEOT (регистрирано през 1858 г.), което символизира трите качества на трионите PEUGEOT, произвеждани от марката в самото начало: гъвкавост, сила на зъбците и скорост на рязане. Стрелата символизира идеята за скорост.
Надписът „210 години“ е препратка към историята на марката, но и към следващите 210 години. Черните и белите цветове на логото подчертават умереност и пестеливост, лайтмотива на PEUGEOT. Кръгът около Лъва утвърждава логото като емблема – етикет, който всеки ще се гордее да направи свой собствен.
От 1 до 26 септември са поканени от обществеността да присъстват на избора в стил „Шампионска лига“ на най-емблематичния PEUGEOT за последните два века. Ще има само един победител – този, за който е гласувала обществеността, върховният PEUGEOT!
В края на конкурса екипите на PEUGEOT Design, водени от техния директор Матиас Хосан, ще работят върху изненада, която ще бъде представена през октомври и която несъмнено ще бъде още едно бижу в богатото 210-годишно съществуване на марката.

Кулминацията на тържествата ще бъдат две ексклузивни дигитални събития, организирани през септември около юбилейната дата:

  • На 24 септември – дигитално събитие, запазено за медиите в сутрешните часове и за дилърската мрежа в следобедните часове,
  • На 26 септември, датата на 210-тата годишнина – дигитално събитие за социалните мрежи, което ще се излъчва в страниците на марката в Twitter, Instagram, Facebook и Linkedin.

Няколко изненади ще очакват публиката през тези два дни! Входът за Музея на приключението PEUGEOT в Сошо се предлага на обществеността на символична цена от 1 евро през месеците септември и октомври.

Музеят на приключението PEUGEOT е един от най-важните обекти в източна Франция, който свидетелства за двувековната индустриална сага на лъвската марка. Намира се в Сошо и съхранява историческото минало на PEUGEOT от 1810 г. до наши дни.
И накрая, изданието за 2020 г. на Международната среща на приключението Peugeot (International Adventure Peugeot Meeting – IAPM) ще се проведе на 2, 3 и 4 октомври в Сошо, туптящото сърце на марката. Това изключително събитие е запазено за членовете на Aventure PEUGEOT и ще включва 130 екипажа – от PEUGEOT 201 до PEUGEOT RCZ – за 300-километрово рали из провинцията на департамента Ду за 3 дни.
За повече информация посетете страницата на IAPM 2020: https://iapm2020.fr/
Две колекции PEUGEOT Lifestyle продукти, посветени на честването на 210-тата годишнина на Марката, ще бъдат пуснати в продажба в края на септември в онлайн магазина www.webstore.peugeot.bg.
Феновете на PEUGEOT ще се гордеят да носят тениски, суитшърти или шапки, както и да използват раници, значки или ключодържатели, които ще бъдат с тях всеки ден.

  • Колекцията, посветена на честването на 210-годишната история на PEUGEOT, включва черното лого на бял фон с надпис „210 години“,
  • Колекцията, носеща бялото лого на черен фон с надпис „от 1810 г.“, е неподвластна на времето и съдържа кулинарни предмети, включително мелничка за пипер.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.