Новият електрифициран Focus EcoBoost Hybrid със 17 % по-икономичен

Ford представи електрифициран хибриден EcoBoost агрегат за Focus. 48-волтова мека хибридна система подобрява икономичността чрез дезактивиране на един от цилиндрите и повишава мощността. Усъвършенстваният Ford Focus с електрифицирано  задвижване EcoBoost Hybrid вече се продава в Европа.
48-волтова мека хибридна технология позволява на новия Focus 1.0 EcoBoost Hybrid да достави мощност от 155 к.с. наред с 93 г/км CO2 емисии. Това е със 17% по-добър резултат, в сравнение с досегашната еквивалентна комбинация от 150 к.с на 1,5-литровия бензинов двигател EcoBoost с 6-степенна ръчна трансмисия.
Хибридът със 155 к.с. доставя над два пъти повече  мощност на единица работен обем спрямо 2.0-литровия бензинов агрегат със 145 к.с. Той се предлагаше във Focus само преди 10 години. При това с 45% подобрение на горивната ефективност. Двигателят е наличен и във версия с мощност от 125 к.с.
Focus EcoBoost Hybrid моделите заместват стандартния алтернатор в стартовия за модела 1.0-литров бензинов EcoBoost двигател с интегриран стартер / генератор с ремък (BISG). Това позволява енергията, която обикновено се губи по време на спиране и паркиране, да се възстанови. Зарежда се 48-волтовата литиево-йонна батерия с въздушно охлаждане. Батерията е под седалката на пътника  отпред. Това позволява мекият хибриден агрегат във Focus да се вгради без загуба на пространство за пътници и багаж. Той също така действа като електромотор. Взаимодейства си с двигателя и използва акумулираната енергия.

Така осигурява допълнителен въртящ момент при нормално шофиране и ускорение, както и работата на електрическите системи на автомобила.

В допълнение към хибридната опция за задвижване, усъвършенстваният Focus предлага на водача и надградено, премиум изживяване чрез новия, 12,3-инчов LCD екран на инструменталното табло. Подобрената свързаност и контрол от страна на собственика на автомобила, са осигурени от стандартен FordPass Connect модем в автомобила. По-късно тази година ще е налична е и иновативната Система за известяване за опасност (Local Hazard Information).

Новата модификация Focus Connected предлага стандартна спецификация за нуждите на бизнес собственици и частни лица. Тя включваща подложка за безжично зареждане и навигация за гласово активираната системата за свързване SYNC 3 с 8-инчов сензорен екран.
Focus продължава да се предлага още в стилната модификация Titanium, SUV-вдъхновената кросоувър версия Active, спортната ST-Line и луксозната Vignale. Може да бъде конфигуриран като купе с пет врати, комби и седан с четири врати за избрани пазари. EcoBoost хибридни двигатели се предлагат за цялата гама.

С предлагането на мека хибридна технология за повишаване на ефективността и икономичността, Focus се присъединява към леките автомобили на Ford, Puma, Kuga и Fiesta, както и лекотоварните Transit и Transit Custom.

Ford поема ангажимента да предложи електрифицирана версия на всеки свой модел, предлаган на пазара в Европа. До края на 2021 г. ще увеличи електрифицираната си гама на Стария континент до 18 модела, включително мек хибрид, пълен хибрид, плъгин хибрид и изцяло електрически автомобили.
 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.