MV Agusta Freestyle Division – екстремно със стънтъра Тибо Ног

Какво може да бъде по-вълнуващо от карането на MV Agusta? Каскадьор на MV Agusta. Французинът Тибо Ног прави поредица от спиращи сърцето шоу изпълнения на живо по мотоциклетни изложения Европа. Стънтърът каскадьор от Лазурния бряг трансформира легендарна, утвърдена марка в истински магнит за новите поколения мотоциклетни ентусиасти.
Тибо, еклектичният фронтмен на наскоро създадения MV Agusta Freestyle Division, също е много активен в социалните медии. Той засне привличащи, пълни с адреналин видеоклипове. Те имат впечатляващо разпространение в над 55 страни по света. Всяко ново видео има стотици хиляди гледания в рамките на дни и 1,5 милиона уеб контакти на месечна база.

Тибо Ног и екипът на MV Agusta Freestyle Division издигна марката до статут на уеб инфлуенсър. Те отправиха апел към публика от новото хилядолетие и ездачи от Z поколението. През 2019 г. екипът участва в над 20 събития, от кръгове в MotoGP и Superbike, до откриването на нови шоуруми, стънт и дрифт състезания, а също панаири и изложби.
С Тибо в ролята на звезден изпълнител, MV Agusta Freestyle Division се ръководи от Вирджинио Ферари – бивш моторист с богат опит в управлението на състезателни отбори. В екипа са още Лоренцо Гандино, Емануеле Граси и Марко Анфеси – специализирани инженери и механици с огромен опит на състезателната писта.

За своите изпълнения, Тибо Ног кара специално разработени машини за Freestyle Division. Това са Brutale 800 RR и F3 800 с елегантно черно, сиво и червено оцветяване.

Специални компоненти за моторите включват стоманена защитна клетка за удари, пластмасови вложки срещу падане, уникална стойка против приплъзване на седалката при „уийли“ (вдигане нагоре на предното колело), титаниев ауспух RAW SC-Project, специално изработени колела, подсилено задна подвижно рамо, разработено и конструирано в CRC, ръчно изработен огромен алуминиев радиатор, различен пиньон и предпазител на веригата.
 
Допълнителните компоненти включват специална ECU карта, изцяло окачване на Öhlins, както и STM съединител за дрифтиг. Последните щрихи включват предна вилка, тройни скоби с различен ход, лост за задната спирачка на кормилото, допълнителнен апарат на задната спирачка, както и специален педал на задната спирачка. Модификациите завършват със CNC – специално обработени пътнически стъпенки.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.