MT-125 – най-малкият от тъмната страна на Yamaha MT-125 – най-малкият от тъмната страна на Yamaha

През миналата седмица дебют направи най-малкият Hyper Naked на Yamaha – МТ-125. Този сегмент се роди с революционния MT-09 през 2013 г. Така с него бе създаден един напълно нов свят, а истерията MT завзе Европа.

Характерното японско наследство и уникален стил, мотоциклетите Hyper Naked на Yamaha са естественият избор на нетрадиционните ездачи. Съвременният сегмент  Hyper Naked включва модели от 125 до 1000. Наскоро на пазара излезе MT-03. Сега вече тъмната страна се сдоби с MT-125.

Новият МТ-125 е оборудван с нов високотехнологичен двигател, който е съвършеното представяне в 125-кубиковия клас. MT-125 предоставя на младите вълнуващ начин да навлязат в сцената на Hyper Naked. Така се превръщат в един от тъмните мотоциклетисти. Моторът има спортно шаси и силни универсални работни характеристики. Това е идеалният мотоциклет за онези, които искат стилен и лек модел за ежедневна употреба.

Новият MT-125 е оборудван с изцяло нов двигател.

Той се възползва от най-усъвършенстваните технологии в 125-кубиковия клас. Ключова характеристика е произхождащата от YZF-R125 система с променливо активиране на клапаните (VVA). Тя гарантира високи нива на първокласна производителност и предоставя достатъчно въртящ момент при ниски обороти.
VVA е гениална система, която включва два смукателни разпределителни вала, всеки един със своя собствена кобилица. Долният разпределителен вал работи до 7400 оборота. Профилът и синхронизирането са предназначени за плавен и широк въртящ момент при ниски до средни обороти на двигателя. Над 7400 об/мин компактен електромагнит превключва двигателя от долния разпределителен вал към високия.

По-високият профил и коригирана синхронизация на клапана осигуряват по-резки високи обороти. Това дава повишена производителност от 7400 об/мин до максималната изходна мощност при 10 000 об/мин. Това е 1000 об/мин повече от предишния дизайн.

Заедно с тавана за по-високи обороти на новия двигател, VVA работи с преработена трансмисия. Така се постига по-вълнуващо ускорение. Със своя диапазон от високотехнологични вътрешни компоненти новият двигател е по-плавен и по-икономичен.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *