MotoGP: Представиха екипа на Go&Fun Honda Gresini

Пред публиката бяха показани мотоциклетите в новата им цветова схема, а също и пилотите на отбора.
Испанецът Алваро Баутиста ще кара в тима на Фаусто Грезини за трета поредна година, докато вторият пилот ще направи дебют в MotoGP. Става дума за втория в клаисрането през 2013 г. в клас Moto2 – британецът Скот Рединг. Те ще карат различни мотоциклети. Баутиста, както досега ще бъде със заводския прототип Honda RC213V, а Рединг с новия Honda RCV1000R.
В тима ще карат и двама пилоти в малкия клас. В Go&Fun Moto3 към Николо Антонели ще се присъедини Енеа Бастианини, който спечели две победи с сериите Red Bull MotoGP Rookies Cup. Бастианини стана 4-и в шампионата. Двамата ще карат мотоциклети КТМ.
– Сезон 2014 е много важен за Gresini Racing – заяви шефът на отбора Фаусто Грезини. – Тва ще бъде 18-ата ни година в световния шампионат. Сериозна възраст! Можем да кажем, че отборът ни е достигнал пълнолетие. От 1997 г. ние постоянно присъстваме в Гран При и сме един от малкото независими отбори, който може да се похвали, че участва в шампионата от 2002 г., от началото на 4-тактовата ера. Имаме две шампионски титли, 40 победи, 109 подиума, 29 първи позиции и повече от 5000 точки в световния шампионат. Така нашият отбор е от най-значимите в мотоциклетния свят.
–    Радвам се да продължа приключението MotoGP с отбора на Грезини трета поредна година – заяви пилотът от Толедо Алваро Баутиста. – В тима атмосферата е отлична. За съжаление пропуснахме да спечелим подиум миналата година, макар че бяхме много близо до него няколко пъти. Втората половина на сезон 2013 бе много добра за мен и водих битка с Валентино Роси от Yamaha Factory Racing практически на всяко състезание. Свършихме отлична работа, като разработихме окачване Showa и това ни поставя в изгодно положение в началото на 2014 г. Целта ми е да започна добре шампионата още от първия кръг. Официалните заводски пилоти е трудно да се победят, но можем да бъдем поне няколко пъти на подиума.
Рединг на пистата Донингтън Парк през 2008 г. стана най-младият победител в цялата история на Гран При, защото едва 15 годишен спечели в клас 125 куб. см. Сега, с идването му при кралете, се изправя пред ново предизвикателство. Той коментира: Зе мен все още всичко е ново, но аз обичам подобни предизвикателства. Всички в отбора се отнасят много добре и приятелски с мен, и с нетърпение чакам първите тестове на Сепанг, където ще започна новия сезон. Китката ми, която счупих на Филип Айлънд миналата година вече е по-добре и тренирам упорито, за да бъда в най-добрата си форма по време на теста. Не си поставян конкретни цели по време на първите изпитания в Малайзия, но ще се опитам да намаля разликата с водещите машини в категория Open. През сезона намерението ми е да бъда сред най-добрите пилоти от тази категория. Много ми хареса Honda RCV1000R, когато я пробвах във Валенсия през ноември и сега очаквам с нетърпение какво ще стане на Сепанг.
 


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.