MotoGP: Куартараро започна тестовете на Сепанг с първо време

Новак №1 за 2019 г. Фабио Куартараро (Petronas Yamaha SRT) започна официалните тестове на Сепанг с очаквано първо място. Французинът бе първият, който направи време за 1:58 мин., което остана недостижимо. Дъждът, който заваля следобед ограничи за известно време работата на пистата. Единствено съотборникът му Франко Морбидели беше с приблизително същото постижение. Той остана втори само с 0.051 сек. по-бавен. Трети остана Алекс Ринс (Suzuki Ecstar).
Куартараро направи 41 обиколки, като караше Yamaha от 2019 г. Най-доброто си време 1:58.945 той постигна на обиколка 22. Морбидели беше единственият човек, който успя да се доближи до него. Той беше на машината за 2020 г. и направи общо 50 обиколки, като остана на 0.051 сек. от Куартараро. Така дуетът на Petronas Yamaha окупира първите места и се оказаха единствените двама, способни да пробият бариерата от 1:59 мин.
В Monster Energy Yamaha MotoGP новият тестов пилот Хорхе Лоренцо пропусна първия ден. Акцентът беше върху Маверик Винялес и Валентино Роси. И двамата имаха по три мотора в бокса си. Две машини за 2020 г. бяха с новия двигател и рамка, а третият бе версия 2019. Най-добрият резултат на Винялес беше 1:59.367 – 6-и, а Роси – на 1:59.569 – 10-и

Междувременно Ринс докара Suzuki Ecstar на трето място.


Той направи 56 обиколки. Испанецът използваше нови аеродинамични елементи и панели от завода в Хамамацу. Той работеше върху по двигателя и новото подвижно рамо, шаси, електроника… Най-доброто от Rins беше 1:59.195. Съотборникът му Хоан Мир бе 9-и с 1:59,968 също с толкова обиколки. Тестовият пилот Силвен Гинтоли добави още 48 обиколки към актива на тима.

Кал Кръчлоу (LCR Honda Castrol) бе най-бързият пилот на Honda в първия ден.

Британецът влезе в топ 3 за кратко, но завърши 4-и след 33 обиколки. Това бе натоварен ден за него. Той оглавява голяма част от тестовете на Honda. Марк Маркес (Repsol Honda) се връща от операция на рамото. Такаки Накагами (LCR Honda Idemitsu) също работи усилено. Алекс Маркес (Repsol Honda) дебютира във висшия клас. Кръчлоу имаше три мотора в бокса си. Единият беше машината за 2019 г. за сравнения. Останалите две бяха машини за 2020 г., макар да не са идентични.
Марк Маркес даде 1:59.676 след 37 обиколки и остана на 12-то място. Той се пробва да види колко добре е минало възстановяването и да ограничи обиколките. Брат му, шампионът в Moto2 Алекс Маркес направи подобен брой обиколки. До края остана с дефицит от 0,242 сек. от съотборника си на 13-о място. Накагами започна с по-стабилен старт на теста. Най-добрият му резултат е 2:00.815, тъй като се връща след лекуване на контузия.

Джак Милър (Pramac Racing) беше най-бързият с Ducati.

Той подобри времето си в предпоследната обиколка и стана 5-и с време 1:59.236. Бе зад Кръчлоу само с 0.002 сек. Милър имаше два мотора за 2020 г., както и няколко „малки части“, които да опита. Пилотът от Куинсланд даде положителни отзиви.Междувременно Андреа Довизиосо (Ducati Team) даде 1:59.666 и бе извън топ 10. Той направи 35 обиколки. Съотборникът му Данило Петручи даде по-бърза обиколка от 1:59.939 след 42 тура. Франческо Багная (Pramac Racing) беше 17-и, Йохан Зарко (Reale Avintia Racing) – 19-и, а съотборникът му Тито Рабат 23-и.Aprilia започна по-отрано тестовете.

Алеиш Еспаргаро (Aprilia Racing Team Gresini) беше на най-добрата позиция след първия час и 10 обиколки.

Той продължи с положителните коментари за новия мотоциклет за 2020 г. Такива бяха отзивите и за шейкдауна. Еспаргаро направи 1:59.427, което ме донесе 7-а позиция след 40 обиколки. Лоренцо Савадори също работеше за фабриката от Ноале. Италианецът кара и в шейкдауна, а после направи 30 обиколки. Очаква се тестовият пилот Брадли Смит да се присъедини към екипа до края на тестовете.
Пол Еспаргаро (Red Bull KTM Factory Racing) бе най-бързият с KTM през първия ден. Испанецът завърши теста 8-и с време 1:59.536 и 50 обиколки. Австрийската фабрика работеше с новото си шаси. То бе както на заводския тим, така и на машините на Tech 3. Имаше нови аеро елементи и двигателя. Еспаргаро каза, че има още какво да се направи в задната част с новото подвижно рамо.
Тестовият пилот Дани Педроса беше следващият в класирането с KTM – 15-и. Испанецът направи близо 50 обиколки. Мигел Оливейра (Red Bull KTM Tech 3) беше на малко над една десета от Педроса. Той направи същия брой обиколки, на се връща след контузия, която претърпя през втората половина на 2019 г. Икер Лекуона (Red Bull KTM Tech 3) бе в пакет с другия новак Брад Биндер (Red Bull KTM Factory Racing). Двамата бяха разделени от само 0,008 сек., съответно на 20-о и 21 място.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.