Люта битка в Кралския клас на джетовете до последните метри

През втория ден на Европейската джет купа София 2019 във водите на язовир „Искър“ се проведоха най-горещите надпревари между основните претенденти за титлите при децата, жените и мъжете.
При децата в клас Джуниър най-високо на почетната стълбица застана Антон Горещилов. В категория Експерт при дамите шампион стана Теа Щърбанова.

В Кралския клас, където се пришпорват най-силните машини, до последните метри с пълна газ се преследваха Никос Флоросот Гърция и нашият състезател Марио Михалев.

Българинът водеше в две-трети от обиколките, но във финалните метри отстъпи на гръцкия състезател. Публиката през цялото време подкрепяше нашето момче, но опитът на съперника му в крайна сметка го лиши от първото място.
С тактическо каране заради победите в съботния ден, Янис Лемпесис отново от Гърция си осигури титлата в най-тежкия клас. Той събра 163 т. пред съотборника си Никос Флорос – 161 т. Марио с актив от 149 т остана трети.
В свободния стил маншовете спечели Дени Денилам, който и през двата дни водеше в класирането, а зрителите ще го запомнят със салтата, които правеше за атракцион на публиката.

След   края на надпреварата се състоя тържественото закриване, като купите на шампионите и техните подгласници връчи лично кметът на община Самоков Владимир Георгиев.


Европейската джет ски купа ще остане в историята с отличната организация от страна на домакините. Това са  Българската водомоторна федерация и фондация  „София Европейска столица на спорта“. Имаше уникалното нощно шоу във водите на язовир Искър с джетове и флайтборд спектакъл.
На родна земя N line версията на популярния Hyundai Tucson дефилира в парк Иструм. Това бе официален превозвач на българския джет ски тим към федерацията. Дизеловият 2-литров двигател на  Tucson, който през целия сезон ще се движи в синхрон с всички прояви от състезателния календар е с мощност от 200 конски сили, 400 Nm въртящ момент в синхрон с 8-степенна скоростна кутия.

Специално за зрителите на водното шоу „по вода“ потегли и бензиновия двигател на Tucson N-line в луксозно оборудване. Качен на подвижна платформа бензиновият Hyundai Tucson, стигна състезателната зона, оградена от 27 шамандури и така стана част от най-атрактивната дисциплина – слалом „майсторски клас“.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.