Honda с пет премиери на EICMA 2019 в Милано Honda с пет премиери на EICMA 2019 в Милано

Милано, 4 ноември. Най-големият производител на мотоциклети в света – Honda представи пет нови модела на изложението в Милано. Ден преди отварянето на вратите на EICMA 2019, Honda представи новата си мотоциклетна гама за 2020 г. за европейския пазар. Това не е случайно, тъй като японската марка е лидер и на пазара в Европа.

Мотоциклетите бяха представени на специална церемония от шефа на двуколесния бизнес на Стария континент  Вито Чикети и Том Гарднър – изпълнителен вицепрезидент на  Honda Европа.  Въпреки че представянето на новите машине започна от скутерите, най-съществена бе премиерата на двата супербайка.

Става дума за CBR1000RR-R Fireblade и CBR1000RR-R Fireblade SP. Това са два модела, вдъхновени от RC213V и нейния „уличен“ вариант RC213V-S. Новият CBR1000RR-R Fireblade е оборудван с най-мощния 4-цилиндров редови двигател, произвеждан някога от Honda. Серийният мотоциклет е със същите диаметър и ход на буталото като на RC213V-S. CBR1000RR-R Fireblade предлага макс. мощност от 160 кВт при 14 500 об/мин и максимален въртящ момент от 113 Нм при 12 500 об/мин при собствена маса едва 201 кг.

CBR1000RR-R също ще е наличен във версия SP, изпълнена с второ поколение полуактивни вилки 43 мм Öhlins Electronic Control NPX.

Второто поколение Öhlins Object Based Tuning интерфейс (OBTi) предлага по-фино управление на настройките отпред и отзад. Нови са и четирибуталните спирачки Brembo Stylema. Задните са Brembo и са абсолютно идентични с тези на RC213V-S.

И за двата варианта са с невероятни аеродинамични пакети. Те  също са вдъхновени от многократния шампион на Honda в MotoGP – RC213V. Напълно в духа на философията на Honda CBR1000RR-R Fireblade и CBR1000RR-R Fireblade SP са оборудвани с олекотени титаниеви ауспуси Akrapovic.  Двата модела ще се предлагат в две цветови схеми – червеното Grand Prix Red, вдъхновено от HRC и черна перла Matte Pearl Black.

2020 HONDA CBR1000RR-R SP

Връщаме се на скутерите. Обновен е бестселърът SH125i.

На практика това е нова за 2020 г. машина. Носи белезите на продадения в милиони бройки от 1984 г. насам SH50. Моделът е с нов по-мощен и по-икономичен двигател 4-клапанен ‘eSP+’ EURO5. Предлага 50% повече пространство за багаж (28 л) благодарение новия дизайн на рамата.

Нов Honda Selectable Torque Control (HSTC) допълва старт-стоп системата като част от стандартното оборудване. Новият дизайн на рамата не само подобрява управлението, но и позволява

Включването на USB зарядно и Honda Smart Key, вече функционират съвместно. Наред с новия Smart top box, както и оптимизираната геометрия на задното окачване, подобряват едновременно практичността и комфорта.

За 2020 г. в към новия SH125i се присъединява и SH150i, включващ абсолютно същите подобрения.

Изяло нови са и двата прикюченски мотора. Става дума за класиката на  марката  CRF1100L Africa Twin и CRF1100L Africa Twin Adventure Sports. Те също отбелязват европейска премиера в Милано.

Те се задвижват от новия олекотен и по-мощен 1100-кубиков редови 2-цилиндров двигател. Той е с увеличени мощност и въртящ момент, отговарящ на стандарта на емисии Euro5. Двете версии на Africa Twin ползват по-лека и по-тясна рама, подобряваща едновременно маневреността и комфорта. За първи път при Honda, Africa Twin е оборудвана с нов 6,5-инчов TFT цветен сензорен дисплей.

Всяка от двете версии е с модерна електроника, включваща ново 6-осно инерционно измервателно устройство (IMU).

Освен това има Honda Selectable Torque Control, Wheelie Control (вдигането на предното колело при ускорение) и Cornering ABS (спирачна система, стабилизираща при завой). DCT трансмисията с два съединителя позволява по-интуитивна смяна на предавките.

Adventure Sports се различава от базовия модел по по-богатото си за дълъг път оборудване. Има регулируемо в пет позиции ветрово стъкло, тристепенни светлини за завой, безкамерни гуми и 24,8-литровия резервоар. За 2020 г. списъкът му от опции е обогатен и с електронно регулируемо окачване с амортисьори Showa, осигуряващи комфортна езда независимо от пътя. „Приключенската“ версия е налична в перлен многоцветен вариант Pearl Glare White Tricolour и черен металик Darkness Black Metallic.

Компактният любимец на байкърите без сериозен опит – Rebel, също бе „освежен“ за 2020 г.

Обновеният модел е променено окачване, изцяло LED светлини и с преработен дизайн на предния си кръгъл фар. Моделът е с нов индикатор за смяна на предавките, приплъзващ съединител, по-удобна седалка и нов ауспухов накрайник. 500-кубиковият му двигател му отговаря на изикскванията на нормата Euro5. CMX500 Rebel S Edition ще бъде наличен в цвят металик Matte Axis Grey Metallic и нов комплект фабрични аксесоари, включително напълно черни калъфи за вилките.

Флагманът в „голата“ гама на Neo Sports Café на Honda – CB1000R е претърпял промени 2020 г. и се е сдобил с нови цветови акценти. Промените са в задната пружина и предните спирачни дискове. Те са подчертани от сребриста ивица в състезателен стил, стигаща до горивния резервоар.

Още подробности четете в новия брой на списание Moto Club.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *