Honda представи новия CRF450R за 2021 г. Honda представи новия CRF450R за 2021 г.

Honda направи премиера на новия кросов мотоциклет CRF450R за 2021 г. Голяма част от машината е нова. Освен колелата и двигателят на CRF450R подобренията на кросовия мотор са от директно ноу-хау. То е взето непосредствено от разработката на заводския мотоциклет на Тим Гайсер CRC450RW. С него той спечелеи през 2019 г. световната титла по мотокрос в MXGP за HRC.

Нови са рамката и подвижното рамо. Има промени и в геометрията и окачването. Така се спестява от теглото и значително се подобрява поведението в завоите. Двигателят има подобрения в всмукването и изпускането. Също е с нова система за декомпресия и единичен ауспух за изпускане на газове. Така се повишава и изглажда управляемостта в нисък среден диапазон на оборотите. По-големият хидравличен съединител предлага по-голям контрол с по-лек натиск на лоста. По-компактната пластмаса и по-малката седалка увеличават свободата на движение.

Honda CRF450R е еталон за кросов мотоциклет от представянето му през 2002 г. Пакетът, който предлага, се превърна в образец за баланс и пъргавина. Непрекъснато предлага на своя ездач най-доброто, независимо дали е професионалист или ентусиаст-любител. Моторът е изграден с качеството, издръжливостта и дългия живот, с които Honda отдавна се слави.

Това е машина, която непрекъснато се развива. С всяко надграждане – голямо или малко, моторът се подобрява. Всичко е базирано на данни от състезателните програми на Honda по целия свят.

Моделът от 2017 г. бе в рамките на концепцията за разработка на „ABSOLUTE HOLESHOT!“. Любимата европейска машина за мотокрос беше преработена изцяло. Тя бе с изцяло ново шаси и значително увеличаване на мощността от чисто новия двигател.

Електрическият стартер като стандартно оборудване беше удобно допълнение за версиите за 2018 и за 2019 г. Разработена от HRC цилиндровата глава значително повиши максималната мощност и въртящия момент. Лаунчконтрола на HRC също беше добавен. Заедно с преработения баланс на твърдост на рамката и подвижното рамо. Има нов преден спирачен апарат и регулируема позиция Renthal Fatbars.

Моделът за 2020 г. CRF450R спечели Honda Selectable Torque Control (HSTC). Тя бе на базата за състезателната машина CRF450RW HRC, карана в световния шампионат MXGP на Тим Гайсер. CRF450R за 2021 г. черпи много от това, което той и HRC научиха по своя дълъг път към титлата през 2019 г.

Новият CRF450R получава широк спектър от подобрения в рамките на разработка на темата Razor-sharp Cornering. Моторът е с 2 кг по-лек, благодарение на преработената рамка и подрамката. Сухото тегло е 105,8 кг. Новият баланс на твърдостта на рамката и подвижното рамо е комбиниран с по-строга геометрия на шасито. Има увеличен просвет и промяна на окачването. Те са насочени към създаване на оптимални показатели в преминаването на завоите.

С наученото от спечелената титла на Тим Гайзер през 2019 г., моторът намалява умората на ездачите при каране. Това позволява на ентусиастите от всички нива на способности, да постигат оптимални времена за обиколка.

Двигателят се възползва и от ноу-хау на HRC. Така се дава силен акцент върху въртящия момент от ниски до средни обороти. Декомпресорът е преместен, обемът на въздушната кутия е увеличен. Корпусът на дроселовата клапа е преработен, а изпускателните отвори са оформени отново. Изпускателната тръба е нова, а единичен заглушител заменя двойните.

Хидравличният съединител е с по-голям обем и има още по-леко действие на лоста. Другите детайли за спестяване на тегло включват по-малка помпа за гориво и оптимизиран магнезиев капак на главата на цилиндъра. Новите пластмаси също са по-леки и по-тънки, за да подпомогнат свободата на движение на ездача. Седалката е по-малка и по-ниска отзад.

Интелигентна нова изцяло червена графична схема завършва цялата основна актуализация.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Премиерни автомобили акостират в морската столица, предстои първият и най-голям салон за 2020   От 28 до 30 август в морската ни столица ще се проведе традиционно най-приятното от автомобилните изложения през годината – Palace Auto Varna 2020. Домакин отново е „Дворец на културата и спорта“. Тази година изложението ще е ситуирано изцяло на външни площи, като са предвидени над 1500 кв.м. за експонатите. Варненците, които обичат и се интересуват от коли, както и всички посетители на града, ще могат да видят с очите си тенденциите в развитието на този бранш и да пипнат с ръцете си най-новите модели на водещите производители.        На събитието ще бъдат изложени експонати на повечето премиум брандовете – BMW, VOLVO, JAGUAR, JEEP, ALFA ROMEO, MAZDA и MINI. Ще бъдат представени и голяма част от най-масово продаваните у нас коли – SKODA, FORD, SUZUKI, KIA, PEUGEOT, GREAT WALL, HAVAL, HYUNDAI и др. Своето почетно място ще заемат и две звезди от марките – Skoda Scala и Ford Ranger Raptor, определени от журналистите, членове на Прес Авто Клуб България, за „Кола на годината” и „Многофункционален автомобил на годината” за 2020. Почти всички изложени модели са премиерни за страната, защото не са представяни на салон и пред широка публика тази година.        Ще има и още изненади, но нека не разкриваме всички карти още отсега. Отдавна сме забравили времето, когато коли се купуваха по каталог. Най-добрият начин да оцените и харесате автомобил е когато го пробвате. Затова е определена специална тест драйв зона, където ще има над 20 тестови автомобила на разположение за посетители и фенове. А за тези, които са в период на избор на нова кола и търсят най-добрите оферти, ще бъдат осигурени на място най-изгодните условия за лизинг или пряка покупка.

Премиерни автомобили акостират в морската столица, предстои първият и най-голям салон за 2020 От 28 до 30 август в морската ни столица ще се проведе традиционно най-приятното от автомобилните изложения през годината – Palace Auto Varna 2020. Домакин отново е „Дворец на културата и спорта“. Тази година изложението ще е ситуирано изцяло на външни площи, като са предвидени над 1500 кв.м. за експонатите. Варненците, които обичат и се интересуват от коли, както и всички посетители на града, ще могат да видят с очите си тенденциите в развитието на този бранш и да пипнат с ръцете си най-новите модели на водещите производители. На събитието ще бъдат изложени експонати на повечето премиум брандовете – BMW, VOLVO, JAGUAR, JEEP, ALFA ROMEO, MAZDA и MINI. Ще бъдат представени и голяма част от най-масово продаваните у нас коли – SKODA, FORD, SUZUKI, KIA, PEUGEOT, GREAT WALL, HAVAL, HYUNDAI и др. Своето почетно място ще заемат и две звезди от марките – Skoda Scala и Ford Ranger Raptor, определени от журналистите, членове на Прес Авто Клуб България, за „Кола на годината” и „Многофункционален автомобил на годината” за 2020. Почти всички изложени модели са премиерни за страната, защото не са представяни на салон и пред широка публика тази година. Ще има и още изненади, но нека не разкриваме всички карти още отсега. Отдавна сме забравили времето, когато коли се купуваха по каталог. Най-добрият начин да оцените и харесате автомобил е когато го пробвате. Затова е определена специална тест драйв зона, където ще има над 20 тестови автомобила на разположение за посетители и фенове. А за тези, които са в период на избор на нова кола и търсят най-добрите оферти, ще бъдат осигурени на място най-изгодните условия за лизинг или пряка покупка.

Автомобили Aug 10, 2020 0