В днешно време всички мото дизайнери се борят, за да покажат екологични и практични за градска среда концепции. Изглежда, че находчивостта е начинът да се постигне това, а визията на Monobike, определено е нещо ново. Електрическият мотор е в състояние дори да се паркира вертикално, за да се спести място в гаража или пък да улесни намирането на място за паркиране във все по-претъпканите градове.
Проектиран е от Илия Востов, а основната цел на Monobike е маневреност, която се предлага от двете големи, наклонени предни колела и много по-малкото единично задно. Това прави мотоциклета достатъчно безопасен, за да му позволи скорост от 177 км/ч, което е доста впечатляващо за подобна машина. При нужда водачът може да отвори специален канал за ускоряване и промяна на посоката на въздуха, при което задното колело се вдига от асфалта с цел по-агресивно каране.
Като цяло тази концепция изглежда доста интересно, но подробностите са оскъдни що се отнася до мощността на електрическия двигател и обхвата, а и определено изглежда доста опасно.
Проектиран е от Илия Востов, а основната цел на Monobike е маневреност, която се предлага от двете големи, наклонени предни колела и много по-малкото единично задно. Това прави мотоциклета достатъчно безопасен, за да му позволи скорост от 177 км/ч, което е доста впечатляващо за подобна машина. При нужда водачът може да отвори специален канал за ускоряване и промяна на посоката на въздуха, при което задното колело се вдига от асфалта с цел по-агресивно каране.
Като цяло тази концепция изглежда доста интересно, но подробностите са оскъдни що се отнася до мощността на електрическия двигател и обхвата, а и определено изглежда доста опасно.