EICMA 2019: Мощна атака на Piaggio Group EICMA 2019: Мощна атака на Piaggio Group

Една от най-чаканите пресконференции и представяне на модели бе тази на Piaggio Group. Най-големият производител на мотоциклети и скутери в Италия и в Европа представи продуктите си за 2020 г. на едно ефектно шоу.  То бе може би едно от най-яките на EICMA 2019. Шоуто бе на огромния щанд от 1800 кв. м на Piaggio Group. На представянето на новите модели се събраха многобройни гости и журналисти. Също и големи звезди от шоубизнеса.

Присъстваха и двамата заводски пилоти на тима от MotoGP Алеиш Еспаргаро и Андреа Яноне, които представиха дългоочакваният RS 660, а също и концептуалният нейкид,  който е дериват, произтичащ от него – приятният Tuono 660. Гамата V4 се ​​актуализира с RSV4 1100 Factory и Tuono V4 1100 Factory.

Moto Guzzi представи преливащия от аксесоари V85 TT Travel. Имаше и две нови версии на успешната серия V7 III – V7 III Stone S и V7 III Racer 10th Anniversary.

При скутерите Piaggio представи новият Medley и обновената гама на хитовия Beverly.

От своя страна Vespa предложи специална лимитирана серия на Primavera. Машината е плод на сътрудничество с Шон Уотърспун, един от най-влиятелните дизайнери в света. Той също присъства на шоуто. Показани бяха и нови спортни версии на Racing Sixties, а също и Primavera (RED). Новата версия на Vespa Elettrica пък вече може да достигне 70 км/ч.

Специално на EICMA 2019 бе отбелязан стартът на новата ера на Aprilia. Моторът е създаден на изцяло нова техническа база.

Машината е изградена с двуцилиндров редови 660-кубиков двигател от ново поколение. Той е първият от леките, високопроизводителни мотори. Това е връщане на марката към средния размер на двигателя, поддържан от електрониката и технологиите на Aprilia Racing. Първият мотоциклет от това чисто ново поколение на Aprilia е RS 660. Това е спортен мотоциклет за динамичното каране по пътя. Той е подходящ за всички мотоциклетисти и не изисква специално ниво на опит или способности.

Иновативната концепция на проекта RS 660 може да бъде обобщена от отличното съотношение тегло към мощност. Машината тежи 169 кг и има мощност 100 к.с. Моторът е уникален проект от техническа гледна точка, включващ нова рамка и рамо от лек алуминий. Електронното оборудване е от най-висок клас и се състои от дросел Ride-by-Wire.

Инертната платформа е с шест оси за оптимална работа на електронните помощни устройства APRC. Моторът е с пет режима на езда. Те регулират поведението на електронните системи за безопасност и забавление по време на всекидневно каране, динамично по пътя и екстремно на писта. RS 660 също се отличава със своята особено усъвършенствана аеродинамика. Има двоен обтекател с функция на аеродинамичен придатък за оптимизиране на стабилността при високи скорости. Те ефективно предпазват водача и пътника от насрещното въздушното налягане.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *