Bridgestone представи новият Battlax Hypersport S22 Bridgestone представи новият Battlax Hypersport S22

Bridgestone, най-големият производител на гуми и каучукови изделия в света, представи Battlax Hypersport S22. Това е най-иновативната гума за мотори към водещата гама Battlax.

Разработването на S22 се дължи на решимостта да се добавят отлични характеристики на мокра настилка към изключително сцепление на сухо. Това вече е известно за Battlax Hypersport. Поставен е акцент върху усещането за контакт с пътя и завиването. Това позволява на мотористите да изпитат максимума от възможностите на мотоциклета.

Резултатите от тестовете демонстрират подобрения във всички области с 15% по-бързо завиване на сухо. 1.2% по-бързо е времето за обиколка в сухи условия и 5% по-добро време се постига на мокро.

Bridgestone включва разнообразие от каучукови смеси в протектора на гумата. Има по-твърд център, по-меки зони в раменете на гумата и дори по-меки смеси по ръба на гумата. Така се оптимизира баланса между сцеплението и завиването. Оригиналната смес използва оптимизирана смес в зоната за сцепление. Централното съединение включва 25% увеличение на фини силициеви молекули, за да се увеличи контактът с пътната повърхност. Има огромни подобрения в производителността. Но няма никакъв компромис по отношение на износването на предните или задните гуми.

Сместа, използвана в гумата, е проектирана да работи в синхрон с шарката. Двата аспекта бяха прецизно настроени един към друг.

Особено около краищата на контактната област. Те генерират повече сцепление и намаляват приплъзването. Невероятното подобрение от 5%  върху мокро е възможно благодарение на подобренията в шарките. Те увеличават оттичането на водата, както и на увеличаване на съотношението канали/каучук в областта на рамото на гумата.

Bridgestone включи най-съвременната MS-Belt конструкция и технологията High Tensile Penetration Cord. Така се гарантира, че ездачите ще усетят лекота в управлението. А също ще са уверени в стабилността на гумата при високи скорости. Това беше съпоставено с 3D формата на ръба върху дизайна на канала на предната гума. Резултатът е гума, която е оптимизирана за максимална производителност във всяка област.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *