Започна изложението на Бултрако Honda

Работното време е от 10 до 19 ч. днес, утре и в неделя. Входът е безплатен. Всеки посетител може да попълни специална анкетна карта при посещението си на изложението и с нея ще участва в специална томбола с много атрактивни награди. Тъй като изложението  съвпада и с Международния ден на жената 8 март, в празничния ден ще има специални изненади за дамите,посетили изложението.
Тази година изложението на Бултрако Honda предлага пет мотоциклетни и две автомобилни премиери. Новото е, че изложението  е под мотото „Да бъдем с отговорно поведение на пътя – не само шофьорите, а всички участници в движението – от децата до възрастните“. Решаването на проблемите на безопасността на движението не е само в добрия и сигурен автомобил. Необходимо е и човекът, който е зад волана, пътниците, които са в автомобила и хората, които участват в движението – пешеходци, велосипедисти, мотоциклетисти, трябва да бъдат подготвени, знаещи и умеещи, хора с висока транспортна култура. Затова ние от Бултрако Honda започваме редица инициативи, свързани с безопасността на движението и опазване здравето и живота на хората.
Невероятно богата е гамата на мотоциклетите, които са изложени. Сред тях премиери са NC750 S, NC750 X, CB500X, CB500F и MSX125. Освен това на щанда ще бъдат изложени и още нови модели, които вече са показвани у нас, но продължават да будят интерес у клиентите. Има и специален кът за лимузината на мотоциклетите – Honda Gold Wing, в койтоса изложени няколко модела от крейсерския мотоциклет на марката. За любителите на екстремните изживявания са изложени кросови мотоциклети и три модела машини ATV.
Новият Honda MSX 125 е компактен, лесен за езда, предназначен е за млади мотористи, с икономичен двигател с нисък коефициент на триене, 4-степенна предавателна кутия и изключителен стил. Подобна машина Honda пусна още през 1963 г. – байкът с малки колела, наречен Monkey, който стана легендарен модел. Формула се претвори в напълно нови модели, подходящи за младото поколение. Много от днешните тийнейджъри искат да имат своят двуколесен транспорт, след като вече могат да управляват 125-кубикови машини с категория А1. Байкът пасва отлично на техните желания, не е скъп и всеки би могъл да си го позволи. За Honda първото превозно средство е важно за изграждането на лоялност към марката. След като младия моторист има мотоциклет с малък обем, който да му допадне, той после се връща към по-голяма машина от същата марка. Специално за това поколение ездачи Honda произведоха и показаха MSX125 (Mini Street X-treme 125). Машината е мощна, с качествена изработка и функционалност, носи собствен стил, свежест и неконвенционалност.
Honda CB500X и CB500F. Цялото семейство от серия 500 на Honda е обновена с нови, икономични двигатели. Става дума за – CB500X и CB500F, както и за CBR500R, които са съответно кросовър, нейкид и спортен байк,. Те са с еднакви рами и двуцилиндрови двигатели, но са с различно предназначение. Моторът е с мощност 35 кВт и може да измине 27 км с 1 л гориво. Средният разход е 3,7 л на 100 км.
Honda NC750S и NC 750X. Двата мотоциклета – неикида NC750S и версията NC 750X за пътя и извън него (on-off) допълват гамата на Honda в средния клас. Те са на базата на трите модела от семейството NC700, които преди две години бяха представени като чисто нов модел , част от една платформа. Байковете постигнаха впечатляващо ниво на търсене и се преврнаха в един от най-продаваните мотоциклети в Европа. Сега са добавени са допълнителни 75 куб. cм, повече мощност и въртящ момент, двойни балансиращи вала, нова изпускателна система и още много подобрения, включително двуканалния ABS, които са сега част от стандартното оборудване. Преработен е софтуера за 6-степенната DCT скоростна кутия.

Други нови модели са Honda СВ1100 – един от хитовите модели на Honda на изложението. Това е нейкид с ретро дизайн, премесен с модерни инженерни решения и технологии. В него са взети две различни философии – едната е агресивността и модерната визия от CB1000R, а другата ни връща в миналото, към легендарния модел CB750 от 1969 г., когато изгряваше конфигурацията на 4-цилиндровия редови двигател.  CB1000R е с мотор 998 куб. см с водно охлаждане, но Honda CB1100 е с 1140 куб. см с въздушно охлаждане и 88,5 к.с. при само 5000 об/мин. Изчистените линии на CB1100 са елегантно ехо от миналото. Големият кръгъл фар, резервоарът за гориво и сребърните странични панели добавят стил и съдържание, а познатите аналогови циферблати, тънка седалка, странично пометената изпускателна тръба и хромираните предни и задните калници навява спомени за това как са изглеждали мотоциклетите.
Малката машина Honda CBR125R има сходство с VFR. Дизайнът напомня на нещо средно между VFR и Fireblade. Фарът прилича на този на VFR1200R, а страничните панели са взети направо от Fireblade. Honda CBR 250R е един от най-популярните малки мотоциклети. CBR250R е „отслабнал” до 125-кубикова машина. За по-добро разпределение на теглото двигателят от 25,5 к.с. е поместен в рама от стоманени тръби и машината става спортна, лесна за управление, лека и достъпна. Honda CBR 600RR е още една крачка напред за клас 600 Supersport. През 2010 г. Honda стана официален доставчик на двигатели за клас Moto2, построени на основа на CBR600RR. С новия мотоциклет CBR1000RR Fireblade, Honda отпразнува 20-годишнината от пускането на първия CBR900RR. Моделът позволява на всички любители на суперспортните мотоциклети да се насладят на това, че го притежават и да изпитват повече радост от ездата, независимо дали са на пътя или на писта. Нови са стайлинг пакетът, предното и задно окачване, настройките за впръскване на гориво в 999-кубиковия редови 4-цилиндров двигател, летите алуминиеви джанти с 12 спици, контролните уреди.
Силно застъпена е и градската мобилност с широка гама скутери. Honda Vision 50 е създаден да направи живота на клиентите по-удобен и забавен, да бъде екологично чист продукт на достъпна цена. Vision е проектиран да предлага комфорт и удобство на изключително конкурентна цена, да бъде безопасен и достъпен личен транспорт на новото поколение потребители. Напълно отговаряйки на името си, скутерът има изцяло нова визия,  предлага качества на удобство и надеждност, съчетани с нови решения, като впръскване на горивото и комбинирана спирачна система (CBS). Honda PS125i е един от най-популярните модели от гамата скутери на Honda. PS125i  се предлага в сребристо, перлено, червено, тъмно сиво и бяло. Двигателят му е с мощност 13.2 к.с. при 9000 об/мин. и максимален въртящ момент 11.1 Нм при 7500 об/мин. Заради компактните си размери, скутерът е много маневрен и лесно  управляем. Honda РСХ 125 само броени месеци след излизането си на пазара се превърна във феномен. Производството му не може да насмогне на търсенето, за него се чака ред и се правят предварителни заявки. Така е на всички пазари в целия свят, включително и у нас. Наскоро скутерът бе обновен. Той се задвижва от 125-кубиков, четиритактов двигател с много нисък разход на гориво. Моделът е оборудван със системата „Idling Stop System”, която изключва агрегата, когато превозното средство е в покой. Honda PCX ще е първият 125-кубиков скутер в света, използващ стартер тип ACG, който е значително по-компактен и намалява нивото на шума от двигателя. За безупречно и надеждно спиране пък се грижи спирачна система тип CBS (Combined Brake System). Honda SH 125i е най-продаваният скутер в Италия и един от най-търсените в Европа. В новият SH 125i са използвани знанията, придобити от Honda в производството на машината, за да създадат перфектен баланс на всичко необходимо: стил, надеждност, икономичност и използваемост. Чисто новият модел се произвежда в завода на Honda в Атеса, Италия и е с най-добрите в класа икономия на гориво и екологични показатели; дизайн, едновременно стилен и функционален, с обособена визуална идентичност и по-високо оборудване на много достъпна цена. SH125i е с чисто нов двигател, известен като ESP, построен по технологията с нисък коефициент на триене и със система Старт-Стоп. Така той осигурява 25% повече горивната ефективност от предходния модел – 47,4 км с 1 л.

Най-голямата премиера на изложението е новият Honda Civic Tourer. Той е разработен и проектиран в Европа, а елегантният изискан профил не прави никакъв компромис с практичността на автомобила. Civic Tourer осигурява изключителна гъвкавост и функционалност с водещо в класа си вътрешно пространство от 624 л. Civic Tourer е с дизеловия двигател 1.6 i-DTEC от серията Earth Dreams Technology или с 1.8 i-VTEC бензинов мотор, а също и с автоматична трансмисия. Изцяло новата Adaptive Damper System (ADS) или Адаптивна система на амортисьорите помага за укрепване на стабилността и комфорта при различно натоварване и пътни условия. Civic Tourer се произвежда в производственият комплекс на Honda в Суиндън, Великобритания и продажбите Европа стартираха в началото на 2014 г. Другата премиера е на новия CR-V, но вече с мотора 1.6 i-DTEC.
На изложението могат да се видят още най-добрите пауър продукти на Honda – агрегати, косачки, снегорини и доста широка гама продукти от Honda Marine – гумени лодки, двигатели и др. 
 


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.