Yamaha представи YZF-R1 и YZF-R1M за 2020 г Yamaha представи YZF-R1 и YZF-R1M за 2020 г

Yamaha представи новите суперспортни модели YZF-R1 и YZF-R1M за 2020 г.

Легендарният YZF-R1 е съвършеният суперспортен мотоциклет на Yamaha.

За 2020 г. YZF-R1 включва радикален нов състезателен външен вид заедно с изключително изчистен двигател и подобрено шаси. Моторът има радикален нов MotoGP стил. Вече е оборудван с общо седем електронни органи за управление на водача YZF-R1 за 2020 г.

Всеки модел от серия R е вдъхновен от YZR-M1. Изцяло новият корпус на YZF-R1 за 2020 г. подчертава тясната връзка между състезателния MotoGP мотоциклет на Yamaha и производствените модели. Има нов, агресивен преден обтекател и състезателно стъкло. Новите страни на обтекателя преливат гладко в резервоара за гориво. Аеродинамичната ефективност е подсилена с над 5%.  Нови са светодиодните фарове.

Двигателят е 4-цилиндров, 998 куб. см и генерира 200 к.с. Той предоставя максимална производителност на пистата. Има кръстосан колянов вал разполага и редица промени за 2020 г. Те гарантират постоянни високи нива на прецизна производителност, като същевременно отговаря на най-новите разпоредби на Euro5. Уникалният кръстосан колянов вал осигурява несинхронна последователност на запалване на 270° – 180° – 90° – 180° на двигателя и генерира максимална мощност при 13 500 об/мин.

Окачването е подобрено с Kayaba вилки 43 мм и ход 120 мм. Новоразработените амортисьорни клапани са разположени в ламинирано оформление. Промените в предното окачване се допълват с модифициран амортисьор на кормилото.

YZF-R1M за 2020 г. е оборудван с редица ексклузивни подобрения в допълнение към всички промени на YZF-R1.

Спортистът YZF-R1M използва най-новото поколение електронно състезателно окачване (ERS) от Öhlins, което предлага най-високо ниво на регулируемост за съвършен контрол.

Моделът от 2020 г. е оборудван с най-новите газови вилки Öhlins ERS NPX. Те включват малък газов цилиндър, вграден в скобата на оста на вилката.  Новите газови вилки Öhlins ERS NPX допринасят за постигане на повишен контрол на шасито заедно с по-голяма гъвкавост при управление и намалено време на обиколка.

Нов е лекият карбонов заден обтекател, който допълва новия карбонов обтекател в стил M1 и предния калник. Тази употреба на свръхлекия корпус подчертава изключителността на YZF-R1M и допринася за екстремно лекото и отзивчиво управление.

Повече подробности за двете нови машини можете да прочетете в следващия брой на Moto Club.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *