Валентино Роси е новият посланик на марката за Opel ADAM

7-кратният световен шампион по мотоциклетизъм е звездата в голямата комуникационна кампания, която е фокусирана върху общите черти между ADAM и Валентино: персоналност, творчество, енергия и в същото време, най-високо ниво на прецизност. Със своя самоуверен, неконвенционален и уникален външен вид, ADAM споделя същите характеристики като тези на италианеца. Кампанията е по всички традиционни и дигитални медийни канали от спотове в телевизията и промоционални дейности до социалните медии.
Роберто Матеучи, управляващ директор на Opel Италия каза: „Валентино Роси е перфектният посланик на ADAM: непринуден, забавен и малко нахакан, винаги в движение – точно като нашия Opel ADAM. В същото време той е изключително взискателен, внимателен, изисква и действа с максиална прецизност, както германския инженеринг, който е най-съществената стойност на нашите коли. Избирането на Роси за ADAM е ясен знак за нашето желание и ангажимент да изградим нова персоналност за нашите коли, като в същото време запазим фокуса си върху прецизността на германския инженеринг.”
Валентино Роси се влюби веднага в малката лайфстайл кола и шампион по индивидуализация: “Opel ADAM ме спечели моментално не само със своя дизайн, аксесоари и технологиите си. Мисля, че потенциалът за индивидуализация с хилядите си вариации е просто фантастичен. Не знам точния им брой, но със сигурност е повече от достатъчен, за да може всеки да сформира своя перфектен ADAM.”
Opel ADAM предлага над 61 000 версии на екстериора и близо 82 000 за интериора, повече от който и да е друг автомобил в класа си. Шикозната лайфстайл кола е маневрена, с три врати и перфектна за градската среда. Динамичните й способности се изявяват и извън града благодарение на ходовата й част и настройките на управлението, които са насочени към удоволствие и пъргавина. Отвътре ADAM предлага място за четирима, които имат на разположение първокласна атмосфера и технологии от по-високите сегменти.
Новата информационно развлекателна система IntelliLink, която интегрира в автомобила смартфона на собственика (Android или Apple iOS), я превръща в най-свързаната с глобалната мрежа малка кола. За нея скоро ще се предлага иновативната функция за разпознаване на реч Siri Eyes Free на Apple. Други функции, които са идеални за градския характер на ADAM са новото поколение асистенция за паркиране, сигнализация при наличие на автомобил или предмет в мъртвата зона, сервоусилвател на волана, включващ градски режим с „леко докосване“ и уникалния за Opel багажник за велосипеди FlexFix, който е изцяло вграден в задната броня.

ADAM въвежда дизайнерската философия на Opel, определяна като “среща на пластичната артистичност с германската прецизност”, в автомобилния А-сегмент. Той се отличава с мускулест, оригинален външен вид, който заляга на ретро дизайна, но е модерен, смел и с мощни пропорции. Специалистите предвиждат, че A-сегмента, към който принадлежи ADAM, ще продължи стабилно да расте през следващите няколко години. От 2000 г. продажбите на модерни коли от сегмент A в Европа са се увеличили с около 30%, а този на луксозните в сегмент B – с над 110%.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.