Трима пилоти на Honda пак окупираха върха в Сепанг

Вторият тестов ден на Сепанг започна с дарения на средства от пилотите в MotoGP по програмата „RM2 or More”, с която се събират средства за пострадалите над 30 000 души от наводненията в Джохор. Към тези средства ще се прибавят и парите, събрани от билетите за вход през трите тестови дни. Както и в първия ден, така и във втория, пилотите на Repsol Honda бяха най-бързите на пистата. Само че на сутрешната сесия мястото на Стонър, който бе най-бърз в първия ден зае Дани Педроса. Испанецът направи най-добрата си обиколка за 2:00,229, което е с три десети от най-доброто време, постигнато с мотоциклет на пистата от Валентино Роси през 2009 г. Той постигна невероятна скорост със своята RC212V. Другите двама пилоти на заводският тим на Honda – Кейси Стонър и Андреа Довициозо бяха съответно на 0,113 и 0,302 сек. от Педроса.

В следобедната сесия температурата на пистата достигна 60ºC и това бе предпоставка пилотите да работят доста по-усърдно. Този път обаче Стонър бе по-бързият пилот и измести Дани от първото място в класирането, който остана на 59 стотни зад австралиеца . Той постигна най-доброто си време в 42-ата и последна обиколка на пистата, като закова хронометрите на 2:00,171. Така Кейси бе вторият пилот, подобрил рекорда на Роси от 2009 г. и даде надежда, че в третия тестов ден е напълно възможно да бъде премината границата от 2:00 за обиколка. Довициозо остана с трето време – 2:00,531.

От всички пилоти само още двама – на Factory Yamaha Racing, Бен Спийс – 2:00,824, на 0,595 и Хорхе Лоренсо – 2:00,931 на 0,702 сек., бяха с постижение под 2:01 минути за обиколка. Те допълниха първата петица. Спийс не завърши добре деня, тъй като падна на завой номер 7, но без сериозни последици.

За нещастие на Роси, вторият му тестов ден бе провален, защото пилотът вдигна много висока температура. Това стана причина пилотът на Ducati да прекара известно време в Clinica Mobile преди да бъде откаран да хотела си, заедно с лекар, който да се грижи за него. От тима съобщиха, че Роси може да се върне към тестовете след обяд, ако състоянието му се подобри, но това не стана.

Друг дует, но на San Carlo Honda Gresini – Марко Симончели и Хироши Аояма се наредиха на следващите места със своите машини RC212V, като италианецът бе последният пилот, който бе на по-малко от секунда от Педроса. Двамата продължиха работата по техните машини RC212V и по-специално по настройките на окачването и стабилността при спиране. Аояма направи най-големи промени по машината си за деня и може би затова изостана на 4 десети от съотборника си
Колин Едуардс (Monster Yamaha Tech 3), Хектор Барбера (Mapfre Aspar) и Алваро Баутиста оформиха първата десетка. Баутиста обаче прекрати твърде работи тестовете също заради висока температура. За тима си Rizla Suzuki направи само 35 обиколки, а най-бърза му беше 2:02,035. Най-добрият пилот на Ducati бе Ники Хейдън, който със своя GP11 постигна едва 2:02,208, заедно с двамата от Pramac Racing, също с Desmosedici – Ранди де Пюние и Лорис Капироси, които бяха след него.

На опашката в класирането бяха Карел Абрахам (Cardion AB Motoracing), който също падна в края на деня, Тони Елиас (LCR Honda) и Кал Кръчлоу (Monster Yamaha Tech 3).

Класиране във втория ден

1. Кейси Стонър (Авл) Repsol Honda Team 2m 0.171s (43)
2. Дани Педроса (Исп) Repsol Honda Team 2m 0.229s (41)
3. Андреа Довициозо (Ит) Repsol Honda Team 2m 0.531s (46)
4. Бен Спийс (САЩ) Yamaha Factory Racing 2m 0.824s (54)
5. Хорхе Лоренсо (Исп) Yamaha Factory Racing 2m 0.931s (45)
6. Марко Симончели (Ит) San Carlo Honda Gresini 2m 1.033s (52)
7. Хироши Аояма (Яп) San Carlo Honda Gresini 2m 1.439s (64)
8. Колин Едуардс (САЩ) Monster Yamaha Tech 3 2m 1.738s (44
9. T2 (Яп) Yamaha test Rider 2m 1.792s (23)
10. Хектор Барбера (Исп) Aspar Team 2m 1.909s (64)

 


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.