Стонър най-бърз в първия тестов ден

Прогресът на Стонър с Repsol Honda RC212V на Сепанг е изумителен. Той направи най-бързата си обиколка в самия край на сесията с време 2:01,574, като бе единственият пилот, слязъл под границата от 2:02 мин. за обиколка. Кейси бе с 0.403 сек. По-бърз от световния шампион Хорхе Лоренсо с фабричната Yamaha M1.
Бързината на RC212V бе потвърдена и от съотборника на Стонър – Дани Педроса, който е трети, като от второто място го деляха по-малко от 5 стотни. Дани не показа никакви признаци на колебание заради още невъзстановената си от контузия ключица. Испанецът, Стонър и третият пилот на Repsol Honda Андреа Довициозо, който бе осми, тестваха различни варианти на предните вилки на машината си. Италианецът кара версията на шасито за 2011 г. за първи път.
Марко Симончели от дъщерния тим на HRC – San Carlo Honda Gresini, който кара във втория си сезон във висшия клас стана четвърти, като разликата му е 7 десети от времето на Стонър, а Бен Спийс оформи първата петица. Американецът завъртя със своята фабрично подготвена машина M1 обиколка, която бе с 0.758 секунди по-слаба. Той имаше малък инцидент, като излтя от пистата още в първия част на първата сесия, но нямаше контузии.
On the track he scored his equal best result in his rookie MotoGP season in 2010 Álvaro Bautista, who is this year tasked with developing the GSV-R as Rizla Suzuki’s sole rider, was sixth fastest as he worked through a range of new aspects including chassis, engine, suspension and electronics. Hiroshi Aoyama (San Carlo Honda Gresini), Dovizioso, and Colin Edwards (Monster Yamaha Tech 3) were the final riders to get within a second of Stoner, whilst Randy de Puniet was the highest placed Ducati rider in the opening day order in tenth position, 1.578s off top spot.
Riding the recently unveiled Desmosedici GP11 but with a modified fuel tank was Valentino Rossi, whose main focus was on his riding position as he continues to adapt his style to his recovering right shoulder. The Italian was 12th on the timesheet, leading a spate of Ducatis with factory team-mate Nicky Hayden, Pramac Racing’s Loris Capirossi, and Aspar Team’s Héctor Barberá following in the order.
British rookie Cal Crutchlow, with a similar shoulder hindrance to Rossi, was 16th on his Monster Yamaha Tech 3 M1 bike, just under 2.5s off top spot as he continues to make the transition to MotoGP. LCR Honda’s Toni Elías was just behind, as he rode a 2010 factory RC212V chassis with a 2011 engine, and Karel Abraham (Cardion AB Motoracing) completed the field, riding two different Desmosedici machines for comparison.
HRC’s testing workload was supplemented by the presence of Kousuke Akiyoshi, whilst Yamaha also had two test riders on track.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.