Repsol Honda окупира върха на Сепанг

Трети стана световният шампион Хорхе Лоренсо.
Заводското трио на Honda – Стонър, Педроса и Андреа Довициозо пое контрола още в сутрешната сесия от тестовете. Успехът на Honda бе още по-голям, тъй като четвърти бе Марко Симончели от екипа на San Carlo Honda Gresini. Пилотът на Repsol Honda Стонър постигна време 2:01,284, а след него Педроса бе на 0,438, Довициозо на 0,595, а Симончели на 0,702 сек., всички с новата версия на RC212V. На следващите места бяха Валентино Роси и Хорхе Лоренсо, които допълниха топ 6 на сутрешната сесия.
На следобедната сесия Стонър бе единственият пилот, който направи обиколка под 2:01. В последния час от изпитанията Кейси постигна време 2:00,987, а на 0,373 сек. бе съотборникът му Педроса. Така двамата от Repsol Honda заеха върха на класацията със своите машини RC212V. Трети със заводската Yamaha M1 бе Хорхе Лоренсо на 0,481 сек. от Стонър. Четвърти бе пилотът на Monster Yamaha Tech 3 Колин Едуардс, на 2 десети. Хорхе и Колин изместиха от третото място третият пилот на Repsol Honda Андреа Довициозо. Той завърши деня на пето място с 2:01,747, а много близо до него бе другият пилот на Yamaha Factory Racing Бен Спийс, който е само на 0.061 сек. от италианеца. Още две машини Honda RC212V оформиха първата осмица. Това бе дуетът на San Carlo Honda Gresini  Хироши Аояма и Марко Симончели, които бяха разделени само от 6 стотни. Японецът работеше по по своето окачване и грип на задната част на мотоциклета заедно със Стонър, докато Симончели търсеше оптимални варианти за сцепление и настройки на спирачната система, както и на предишния тест.
Най-добре класиралият си пилот на Ducati GP11 бе Валентино Роси. Рамото на седемкратния световен шампион вече не го боли толкова и той работеше активно за настройките на машината си Desmosedici, като най-добрата му обиколка бе 2:01,999, на 1,012 сек. от Стонър. Алваро Баутиста от екипа Rizla Suzuki оформи топ 10 като бе на 1,237 сек. от Стонър със своя GSV-R. Другата машина на Suzuki кара тестовият пилот Нобу Аоки.
Двама пилоти – Хектор Барбера от Mapfre Aspar и Ники Хейдън от Ducati Team катастрофираха, но нямат сериозни контузии и заеха 11-о и 12-о място, а след тях бе завърналия се при кралете шампион от Moto2 Тони Елиас от LCR Honda. След тях се наредиха Ранди де Пюние, който получи контузия при падането си и британския новак Кал Кръччлоу. Още двама пилоти на Ducati – Лорис Капироси (Pramac Racing) и Карел Абрахам (Cardion AB Motoracing) са след него.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.