Нова технология DVT за двигателите

Новият Testastretta DVТ дава невероятен въртящ момент, водеща в класа си мощност, мека и плавна работа и нисък разход на гориво. Технологията е заимствана от Volkswagen и е усъвършенствана за приложение при мотоциклетите. Тя осигурява регулирани фази на газоразпределение в системите както на всмукване, така и при изпускане.  Новият тип двигател V-Twin първо ще бъде поставен на Multistrada за 2015 г. Той ще може да променя времето за работата на всмукателните и изпускателните клапани в целия диапазон на обороти на двигателя. Това означава, че той ще може да се оптимизира за получаване на максимална мощност на високи обороти и да запази меката и плавна работа на ниски. Резултатът е намаления на разхода на гориво с 8% в сравнение със сегашната версия на 1198-кубиковия двигател, а мощността му ще нарасне до 160 к.с.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.