Нова концепция от Хинкли – Triumph Trident

За новата дизайнерска концепция на Triumph Trident от Хинкли твърдят, че това ще е мотор от класическата средна категория. В момента моделите на първо ниво на Triumph са Street Twin и Street Triple S.
Стийв Сарджънт, главен продуктов директор в Triumph казва: “Този мотор ще бъде насочен към хора, които са карали известно време, но това е първата им нова машина с голям капацитет. Ще бъде много конкурентоспособна, но ние се придържаме към корените на Triumph, за да поддържаме премиум присъствие на този пазар.“

Ключова част от успеха Triumph е двигателя. Той е трицилиндров със среден капацитет.

Това е отличен мотоциклет за сектор, който е пълен с двуцилиндрови паралелни мотори. Въпреки че се основава на съществуваща архитектура, от Triumph твърдят, че това е изцяло нов мотор отвътре и отвън, който споделя само няколко общи части.
Засега Triumph не публикува данни за новата машина, освен че ще е съвместим с категория A2. Вероятно ще прилича по документи на A2-Legal Street Triple S. Това означава 660 куб. см и 47 к.с.
Рамката е нова, предназначена точно за този мотор. Така той има вид на “роудстър”. Стайлингът също е свеж, повлиян от модерния подход на Honda за “нео-кафе рейсър”. Класическите дизайнерски белези на Triumph са изрезите в резервоара, заедно с модерните форми на подрамката. Дори има и италиански усет с произведението на Родолфо Фрасколи, създал фантастичния Tiger 900.
Новият мотор трябва да е технологичен, с всички нови ясно видими уреди, чисто ново табло и LED светлини. Няма да има изненади, ако са предвидени поне три режими на каране, корнъринг ABS и тракшънконтрол.
Triumph планира да разкрие цялата машина, заедно с всички спецификации и цена само няколко седмици, преди пристигането й в дилърите. Това ще стане в началото на следващата година.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.