MV Agusta показа новите машини с мотор 800 куб. см

Едната от тях е новата MV Agusta Turismo Veloce 800, който ще се продава от 2015 г. Той използва лекият 3-цилиндров 800-кубиков двигател на фирмата с мощност 110 к.с., обвит в стоманена рама. Той има 15% повече въртящ момент  в средата на оборотния диапазон, в сравнение с сродните си модели Rivale и Brutale. Turismo използва новата MVICS 2.0 (Motor & Vehicle Integrated Control System), която използва и новите системи TC и EAS 2.0. Те се управляват от нов 5-инчов цветен TFT инструмент, като Turismo Veloce хрисим, когато искате да бъде такъв и доста спортен, ако ви потрябва. Разходът на гориво от MV е намален с 20%, като се използват 4 режима на двигателя – Touring и Rain с 90 к.с. максимална мощност, Sport със 110 коня и Custom, кото може да ес персонализира. Тракшън контрола може да се регулира на осем различни нива, а може да бъде и изключен, когато ездача има  пълен контрол. Новата EAS 2.0 quickshifter система позволява превключването на предавките  без използване на съединител. Резултатът е по-голям комфорт и фокусиране върху карането.
Другата нова машина на MV Agusta бе Stradale 800. Тя също е със стоманена рама, комбинирана с обърната вилка Marzocchi и едностранен шарнир. Двигателят е 3-цилиндровият 800-кубиков, но шасито е разработен специално за Stradale, с 1460 мм междуосие и височина на седалката 870 мм. Резервоарът е с обем 16 л. Трицилиндровият мотор 798 куб. см е с такива настройки, че да отговаря на Stradale. Максималната мощност е 115 к.с  при 11 000 об/мин. Интегрираната система за контрол MVICS също включва 4 режима на двигателя – Sport, осигуряващ 115 к.с, Normal с 90 и плавна реакция на газта, Rain с безопасността на първо място, а също и опцията Custom. Мотоциклетът има стандартна ABS с допълнителното устройство има Bosch 9 Plus, оборудвано с RLM, която предотвратява отлепянето на задното колело от пътя при внезапно спиране. Стандартната EAS 2.0 quickshifter прави възможно леко управление на предавките без да се натиска съединителя. 
 


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.