MV Agusta обновява Brutale и Dragster 800 със системата SCS за 2020 г.

Дизайнът и техническите детайли на всеки мотоциклет MV Agusta са резултат от концептуалния синхрон. Развитието се ръководи без компромиси, от стила и удоволствието от ездата. Тази философия на компанията е в основата на всеки модел, проектиран и създаден в Италия.
Това се вижда особено осезаемо в серията за 2020 г. на Brutale 800 RR SCS, Dragster 800 RR SCS и Dragster 800 RC SCS. Сигурно прави впечатление абревиатурата SCS. Това значи, че моторите разполагат с революционната Система за интелигентен съединител. Така тези три модела се присъединяват към Turismo Veloce 800 Lusso SCS и Turismo Veloce 800 RC SCS.

Тази система, проектирана от MV Agusta, подобрява уникалността на Brutale 800 RR. Подобрените динамични функции, подчертават вече известната лекота на управлението. Dragster 800 RR SCS печели още по-добро ускорение, по-малко усилия за контрол. Той отговаря на това, дали ездачът търси максимална производителност или удобно каране във всекидневния трафик при по-ниски скорости.

Амбициозната система за интелигентен съединител SCS 2.0 на MV Agusta, представлява революция при стрийт байковете и е нова идея за смяна на предавките на мотоциклети.

Зъбите на предавките, скоростния лост, лоста на съединителя, системата SCS са точно там, където трябва. Това позволява на ездача да си взаимодейства с мотоциклета. Смяната на предавките нагоре и надолу са „традиционни“. Използва се превключване с крака, подпомогнато от двупосочната система за бърза смяна EAS 2.1.

Умният съединител (Smart Clutch) SCS 2.0 е система, разработена от MV Agusta в сътрудничество с Rekluse. Тя автоматично се изключва при спиране на мотоциклета.

Системата Smart Clutch премахва необходимостта от използване на лоста на съединителя при спиране или ускорение. С тази система, карането става по-плавно и интуитивно. Системата е разработена и усъвършенствана, за да оптимизира напълно взаимодействието между съединителя и производителността на трицилиндровия двигател MV Agusta.
Инженерите откриха перфектната точка на зацепване. Това позволява на мотоциклетиста да постигне гладкост на управлението, която трудно би се получила с ръчен съединител или други системи за подпомагане на смяната на предавките.

Освен това системата SCS 2.0 предлага още едно основно предимство – не се увеличава теглото. Разликата в теглото в сравнение с традиционния съединител е само 36 грама. Така е изпълнена концепцията на MV Agusta за максимална лекота и ефективност.
MV Agusta  има много различни автоматични системи. Обаче само SCS има идеалната комбинация от производителност и лекота на употреба. Освен споменатите 36 грама повече, системата превъзхожда значително други популярни решения. Например Dual Clutch, който е функционален, но значително по-тежък с 10 кг или дори повече.

Brutale 800 RR SCS и Dragster 800 RR SCS се отличават с усъвършенстваните си технологии. Трицилиндровият двигател с обем 798 куб. см с въртящият се на обратно колянов вал има максимална мощност от 140 к.с. (103 кВт. Максималният въртящ момент е 87 Нм.

Електронната система за управление на двигателя с MVICS 2.0 и блокът за управлението му – Eldor е особено прецизен и ефективен.

Той дава възможност за избор от четири режима на каране – три предварително настроени и един персонализиран. Системата за контрол на сцеплението, непрекъснато се актуализира и усъвършенства. Тя има повишена производителност и безопасност, разполага с осем нива на настройка и лесно се конфигурира в интуитивното меню на таблото.
Обширната платформа за електронно управление включва двуканална ABS система Bosch 9 Plus, свързана към съвременна спирачна система Brembo. Отпред е с двоен диск 320 мм и 2 радиални спирачни апарата с четири бутала. Отзад е с диск 220 мм диск с двойно бутало на спирачния апарат. Рамката е решетката от стоманени тръби ALS с лети алуминиеви странични плочи. Допълва се от стилно едностранно подвижно рамо.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.