MotoGP: Всички са готови за теста на Сепанг

Дойде време за първите официални тестове в MotoGP за сезон 2017. Те започват утре на пистата Сепанг в Малайзия, където за първи път ще се чуят двигателите на машините за новия сезон. След двата дин тестове на пистата „Рикардо Тормо“ във Валенсия през ноември 2016 г., дойде дългата зимна почивка. Сега отново пилотите се събират на Сепанг за първите изпитания от 30 януари до 1 февруари. Така че три дена очакваме пилотите да дават здраво газ. Ето какво е положението в тимовете, представено от motogp.com
_gp_1194_0.middle
Honda
Началото на 2016 г. бе доста трудно за пилотите на Repsol Honda Марк Маркес и Дани Педроса. През 2017 г. ще има обрат за световния шампион Марк Маркес, чиято цел е да се задържи на върха и да запази титлата си в MotoGP. Съотборника му Педроса пък се е възстановил. Първоначалните впечатления на пилотите са положителни и започват оптимистично сезон 2017.
Кал Кръчлоу (LCR Honda) и двамата от Estrella Galicia 0,0 Marc VDS – Джак Милър и Тито Рабат също са направили някои ключови подобрение по своите машини. Милър прави частни тестове на HRC на Херес в края на 2016 г., в които пилотите на Repsol Honda, Ducati Team и Movistar Yamaha не участваха.
Тестерът Хироши Аояма вече кара три дни на Сепанг на частните изпитания тази седмица като пробва нов обтекател и различни варианти на електрониката.  Той бе заедно с тестерите на KTM, Aprilia, Ducati, Suzuki и Yamaha, чиито състезателни пилоти започват тестове от утре.
rossi-vi-ales_02_0.middle
Yamaha
Животът в Movistar Yamaha не се очертава като много добър и лек за Маверик Винялес. Той бе най-бърз на първите тестове във Валенсия, но това го отдадоха, че е у дома си. Съотборникът му Валентино Роси не е далеч зад него. Освен това отй дама изобилна информация като обратна връзка към инженерите за подготовка на новия мотоциклет.
Много пилоти от MotoGP тестваха на Херес миналата година, заедно с пилотите от WorldSBK, а по същото време екипът на Movistar Yamaha прави частен тест на Сепанг с Роси и Винялес. Утре и двамата се връщат на трасето, но вече с доста данни, които събра тази седмица тестерът и Кацуюки Накасуга, който дори има и подиум в MotoGP. Двамата нови пилоти на Monster Yamaha Tech 3 Йохан Зарко и Йонас Фолгер също тестваха на Сепанг в края на 2016 г., заедно с Movistar Yamaha. Новаците в класа трябва да свикнат бързо с живота при кралете.
55-_tin3757.middle
Ducati
Трикратният световен шампион в MotoGP Хорхе Лоренсо смени синия с червения екип през 2017 г., и след 9 години с Yamaha, ще бъде пилот на Ducati. След позитивния първи тест за Лоренсо във Валенсия,  сега той ще трябва за се бори заедно с италианския мотоциклет, но без крила, които за забранени. Заводът в Борго Панигале върви по възходяща траектория в последните няколко сезона, която завърши с две победи през 2016 г.
Довициозо започва 5-ата си година за Ducati Team,  които искат да се превърнат от победител в състезание в световен шампион.  Това поне е стратегията на отбора. Още един пилот вече работи усърдно за Ducati – двукратният световен шампион Кейси Стонър също прави тестове за отбора на Сепанг тази седмица.
Независимите отбори с Ducati също правиха тестове през 2016 г. на Херес. Алваро Баутиста (Pull&Bear Aspar Team) и Хектор Барбера (Avintia Racing) бяха начело на класирането последователно един след друг.  Пилотът на Octo Pramac Yakhnich е единственият независим пилот, който ще разчита на Desmosedici 2017 през този сезон, след впечатляващото си представяне през 2016 г., след като победи в класирането съотборника си Скот Рединг.
_gp_1717.middle
Suzuki
След като се върна на върха през 2016 г. след победата на Силвърстоун, екипът на Suzuki се цели в нещо повече през 2017 г. Тимът е с изцяло нов пилотски състав – Андреа Яноне и новакът от Moto2 Алекс Ринс. Първата задача на Яноне е да запази заводският тим от Хамамацу на върха. След като бе сред лидерите във Валенсия, Яноне се е  възстановил от контузията в гърба, получена при падането в Мизано през 2016 г.
Алекс ринс също имаше катастрофа във втория ден от тестовете във Валенсия и също имаше контузия в гърба. След дълъг период на тренировки и възстановяване, бившият претендент за титлата в Moto2 ще трябва да трупа опит с мотоциклет от MotoGP на Сепанг от утре.
aleix-espargaro.middle
Aprilia
Новите пилоти в Aprilia Racing Team Gresini Алеиш Еспаргаро и Сам Лоус отново сядат на мотоциклетите си на Сепанг. Двамата имаха катастрофи на предишните тестове. Лоу трябва да се готви за скока от Moto2 към по-мощния мотор,  докато Еспаргаро свърши доста работа в двата теста – Валенсия и Херес и е позитивно настроен.
След една година интензивно тестване в състезания през 2015-а, втората година от връщането на Aprilia в MotoGP отбеляза сериозни подобрения в машината и дори директно влизане в Q2. Сега през 2017 г. се очаква сериозен скок на заводския тим от Ноале.
pol-espargaro.middle
КТМ
След дълъг период от тестови и подобрения, вече е напред влизането в състезания на новия отбор Red Bull KTM Factory Racing. Във Валенсия с уайлдкард кара Мика Калио и след като бе събрал доста информация, но разочарова, защото не стигна до финала. Стоманеното тръбно шаси е една от основните различи в дизайна на новата машина. Всички погледи ще са насочени към новата австрийска машина, която трябва сега на Сепанг да покаже развитие от миналата година.
Заводските пилоти за 2017 г. са Брадли Смит и Пор Еспаргаро, като и двамата ще пробват новите машини за първи път след теста във Валенсия. Смит кара заедно с Карио и на Херес, но сега двата а официални пилоти се събират отново в Малайзия.


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.