Машините CRT за MotoGP ще тестват в Испания

Така всички частни отбори от новата категория Claiming Rule Teams (CRT) ще започнат своята зимна тестова програма на испанските писти. Единственият пилот, който вероятно ще направи изключение е Колин Едуардс (Forward Racing Suter-BMW). Той ще замине заедно с 12-те пилоти на заводски прототипи за двата теста на Сепанг, които ще бъдат по три дни – от 31 януари и от 28 февруари.
Останалите екипи CRT ще тестват своите машини, които използват двигатели от Супербайк 1000 куб. см във Валенсия на 30 и 31 януари и после от 20 до 22 февруари, а след това на Арагон на 8 и 9 март.
Тестовете в Европа ще излязат по-евтини, отколкото екипите CRT да пътуват до Малайзия, но има риск от лошо време и пилотите да не могат да излязат на пистата. Пълният списък от състезатели в MotoGP ще се събере на Херес от 23 до 25 март, преди първото състезание за сезона на 8 април в Катар.
Отборите CRT ще използват повече гориво – 24 л вместо 21 и ще имат право да сменят през сезона 12 пъти двигател, вместо 6, както е за заводските отбори. Всички машини ще имат минимално тегло от 153 кг, ще използват 4-цилиндрови мотори и ще имат диаметър на цилиндъра 81 мм.
Асоциацията на производителите MSMA прие, че отборите CRT могат да купуват двигатели за мотоциклетите си на фиксирани цени от 20 000 евро, включително скоростната кутия/трансмисията или 15 000 евро без тях.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.