HRC представя машината си за Moto3 в Каталуня

Тази мощна, лека и компактна състезателна машина наследява важни елементи от RS125R и ще позволи на пилотите, които ще се състезават с нея да имат чувство на комфорт, като същевременно ще изучават основите на състезателното каране така, че да се движат нагоре като бъдещи пилоти въм висшия клас MotoGP.
От 1976 г. с MT125R до RS125R, с който завърши производството на модела през 2009 г., Honda е произвела общо 15 000 състезателни машини за периода от 34 години, с които е снабдявала пилоти на две колела в мотоспорта в Япония и по света. През този период Honda е спечелила всички 29 шампионата на Япония в клас 125 cc, има общо 130 победи в световния шампионат на мотоциклетната Гран При, 11 титли при производителите и 9 шампиона с RS125R. Дани Педроса и Андреа Довициозо, които сега карат RC212V в MotoGP, са спечелили титлите си на борда на RS125R и натрупаха голям опит в малкия клас с тази машина. Honda Racing Corporation (HRC) също подпомага клиенти като продава части за кит на двигатели и други компоненти, за да направят по-мощни мотоциклетите си. Същевременно подготвя и продава също и базови мотоциклети.
По-късно от екологични съображения производството на масовите модели бяха изместени от четиритактовите машини, като това изискване се налага и при състезателните мотоциклети. Промяната започна от висшия клас на Гран При като се премина през 2002 г. от двутактови 500-кубикови мотоциклети към клас MotoGP – 4-тактови двигатели с обем 990 cc или както е сега с обем от 800 cc. От следващата година машините в кралския клас се връщат към 1000cc. През 2010 г. стартира и нов среден клас Moto2, където всички двигатели са четиритактови с обем 600 cc на мястото на GP250 – двутактови машини с обем 250 cc.
Новата машина NSF250R ще бъде представена на пистата Каталуня в 15.30 ч.  местно време на 2 юни в Relax Area на падока на MotoGP. След от 17 часа на 3 юни презентацията ще има демонстрационни обиколки, направени от Алекс Кривие. Той ще кара също и след Warm-Up сесията в неделя – 5 юни.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.