HRC представи CRT машината за 2014 г. RCV1000R

Мотоциклетите в тази категория са с хардуер и софтуер на Magneti Marelli и 24-литров резервоар. Тези мотоциклети могат да използват 12 двигателя, като целта е мотоциклетите от този тип е да бъдат достъпни за участие в кралския клас.
Първият тест на RCV1000R ще бъде веднага след последния старт от шампионата на МотоGP, който ще бъде в понеделник на пистата Рикардо Тормо до Валенсия. На представянето на мотора пред медиите присъстваха изпълнителният вицепрезидент на HRC Шуей Накамото и лидерът на проекта за мотора Томонори Сато. RCV1000R е базиран на настоящия прототип RC213V, а двигателят е V4 под 90 градуса, 175 кВт (235 к.с.) и 16 000 об/мин. Машината е с окачване Öhlins и спирачки Nissin. Смята се, че цената е 1,2 милиона евро, но като се вземе предвид подобрението за 2015 г. стойността за две години за използването мотоциклета на Honda e 800 000 евро на сезон. Четирима пилоти ще карат Honda RCV1000R догодина – Ники Хейдън и съотборникът му в Aspar Team, който все още не е обявен, Скот Рединг (Honda Gresini Team) и Карел Абрахам (Cardion AB Team).
RCV1000R вече бе тестван от двукратния световен шампион Кейси Стоунър, който още след първото си качване сподели, че машината може да е много конкурентоспособна. По време на презентацията бе разкрито, че австралиецът е бил само с 0,3 сек по-бавен с RCV1000R от заводския мотор. Разликата, когато CRT версията е била с меки гуми, разрешени за отворения клас, е била още по-малка – само 0,17 сек.

 


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.