Honda с нов двигател в концепта Integra

Първоначалният вариант на този средноразмерен скутер бе показан миналата година на изложението EICMA в Милано. Освен това бе показан съвършено нов двигател с обем 700 куб. см. Двуцилиндровият агрегат е с паралелно разположени цилиндри. Това предполага, че ще бъде поставен на три модела, които ще бъдат показани на тазгодишното изложение  EICMA-2011.
Новият двигател дара разход на гориво 1 л на 27 км, което е един от най-добрите показатели в средния клас на двигателите – от 500 до 750 куб. см. Моторът е отлично съчетан с второто поколение на новата трансмисия Dual Clutch Transmission. Забележителното е, че този двигател ще бъде най-големия мотор за скутери в света, като изключим топ версията Gilera 800.
Концептът бе представен миналата година под името New Mid, а сега като производствен модел ще се нарича Integra. Според Honda, този концепт ще промени изцяло представата за езда на двуколесно превозно средство, защото обединява иновационното мислене и новите технологии, като ги прилага в една мултидисциплинарна машина. В нея са съчетани два спортни мотоциклета и комфорта на скутера. Байкът изглежда динамичен и приятен за управление.
Моторът е създаден по последната технология, като съчетава революционната скоростна кутия. Dual Clutch Transmission, която дебютира при Honda VFR1200F. Стойката в стил „изпънати напред крака” трябва да добави комфорт при каране, като същевременно е осигурена сигурна защита на ездача от калта на пътя. Концепцията има 17-инчови колела с нов дизайн и задно окачване PRO-LINK. Създателите му обещават стабилност при ниски скорости и отлична маневреност.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.