Гамата „X“ на Honda за 2016 г.

Honda Motor Europe обяви промените си за 2016 г. за три от своите кросовъри в „X“ – CB500X, NC750X и VFR1200X Crosstourer.
NC750X
След дебюта си през 2012 г., практичността и елегантното изпълнение на NC750X, го нареди сред първите 10 най-продавани мотоциклета в Европа.
За 2016 г. съществените подобрения са:
• Цялостна промяна в дизайна за по-здрав, приключенски изглед, който го приближава към другите „Х“ кросовър модели на Honda.
• LED предни и задни светлини
• 70 мм по-високо предно стъкло и голямо удобство на ездача
• Три нива на режим S за версията с Dual Clutch Transmission (DCT), за да има по-широк стил на езда
• Нова предна вилка Showa с оптимално линейно движение на окачването и връщането, предварително настройващ се заден амортисьор
• По-голямо багажно отделение за шлема – от 21 на 22 л, което се намира при резервоара на стандартните модели
• Нов компактен лек ауспух, който дава по-различен звук от от двуцилиндровия редови двигател с обем 745 куб- см и с 270 градуса на коляновия вал.
CB500X
Кросовърът на Honda, който може да се кара с категория A2 е с оптимизирани обороти и икономичен двигател, предлага много новости, състредоточени към ездача.
• 100 мм по-високо предно стъкло, за още по-добра защита на ездача
• LED светлини отпред и отзад
• Предварително натоварване на регулируемото предно окачване от спирачния лост и преработен механизъм за смяна на предавките.
VFR1200X Crosstourer
Флагмана на „Х“ гамата на Honda е адвенчър спорт турер с двигател V4 и също има подобрения за 2016 г.
• Ново регулируемо предно стъкло, което се настройва с една ръка и позволява да се вдига по-високо
• Три нива на режим S на версията с Dual Clutch Transmission (DCT) за повече стилове на езда. Софтуерните настройки позволяват да се корегира скоростта на машината при изкачване и спускане по наклон. Опцията DCT е била избрана от много от клиентите на VFR1200X Crosstourer след 2014.
• Двигателят отговаря на стандарта EURO 4.
• Нови специални цветове – Candy Prominence Red и Graphite Black
След като VFR800X Crossrunner имаше ъпгрейди и за 2015 г., завършват дизайна на кросовърите Х на Honda, като повишават значително преактичността, базирана на опита на собствениците.


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.