Брадъл и Фобел – най-бързи на Херес

Брадъл постигна 1:42,697 в 1.30 ч. местно време в неделя, когато пилотите от Moto2 за последен път караха на пистата. Марк Маркес бе другият, който заедно с Брадъл премина под бариерата от 1:43 мин. за обиколка. Пилотът на Catalunya Caixa Repsol постигна 1:42,980. Така световният шампион за 2010 г.  в клас 125 куб. см остана втори. Японецът Юки Такахаши от Gresini Racing имаше продуктивен тест и в последния ден даде трето време – 1:43,338, следван от Том Люти – 1:43,435 и Симоне Корси – 1:43,502. Това са състезателите, които оформиха топ 5 в третия ден. Пилотът на Ioda Racing – Корси бе най-бърз в събота с 1:43,046, което го прави трети за всички тестови дни на Херес, след Брадъл и Маркес.
В топ 10 в неделя завършиха Алекс Еспаргаро (Pons Racing), Хулиан Симон (Mapfre Aspar), Скот Рединг (Marc VDS Racing) и италианците Микеле Пиро (Gresini Racing) и Клаудио Корти (Italtrans Racing). Брадли Смит (Tech 3 Racing) е 11-и. Хавиер Форес  от Mapfre Aspar падна и има малка фрактура на ръката.
Пилотът на Bankia Aspar Хектор Фобел, заедно със съотборника си Нико Терол  – втори в шампионата на 125-кубиковите за миналата година, окупираха първите места в най-малкия клас. Фобел постигна на Херес 1:47,443 в неделя, което го изкачи на върха общо от трите дни. Терол бе само 0,120 сек. след него, а специалистите предвидиха, че битката за титлата този сезон ще бъде в един бокс. Сандро Кортезе (Intact Racing Team Germany) е трети и бе последният пилот, който слезе под границата от  1:48 мин. с постижение 1:47,835. След тях са сънародникът на Сандро –  Йонас Фолгер (Red Bull Ajo Motorsport), новакът Маверик Винялес (PEV-Blusens-SMX Paris Hilton) и Мигел Оливейра (Andalucia Banca Civica), които оформиха първата шестица. Ефрен Васкес (Ajo Motorsport) и съотборникът му Йохан Зарко са последните двама пилоти, които са на по-малко от секунда от Фобел. Серхио гадеа и Алберто Монкайо пък оформиха топ 10.
По време на тестовете новакът от Германия Даниел Картейнингер падна и контузи сериозно рамото си.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.