В началото на лятото – новия T-Roc Cabriolet или свобода без граници

“Accept no roof” – това е мотото на новия Volkswagen T-Roc Cabriolet. То обещава неограничена свобода, глътка свеж въздух в SUV сегмента и силно емоционално удоволствие от шофирането. В началото на лятото,  пристига трансформацията. Първия кросоувър се превърна в кабриолет в компактния клас. Той обединява силата и издръжливостта на SUV моделите с изживяването зад волана на автомобилите с отворен покрив. Скоро моделът ще бъде пуснат на пазара в Германия и други европейски страни.

Изразителен и емоционален дизайн.


Стремежът на T-Roc Cabriolet да достави максимално  удоволствие от шофирането, свобода и жизнерадост личи още от пръв поглед. Широко оформената предница, отлично изразените линии и динамичните пропорции придават на модела оригинално съчетание от ефирна елегантност и типичното за SUV моделите внушително излъчване. Екипът под ръководството на главния дизайнер на марката Volkswagen Клаус Бишоф е създал линии, подчертаващи ясно уникалната позиция на T-Roc Cabriolet в SUV сегмента.

Още по-емоционално изживяване зад волана и отлична гледка.

T-Roc Cabriolet разполага с 2+2 места. Използва технологичната основа на модулната платформа за модели с напречно разположени двигатели MQB (Modulare Querbaukasten). Общата дължина е 4,27 метра, а междуосието – 2,63 м. Каросерията е широка 1,81 м (без външни огледала) и висока 1,52 м. Височината над пътното платно на седящите отпред пътници в областта на ханша (т.нар. H-point) е 599 мм, а при задните пътници тя достига цели 616 мм. Така дава отлична видимост във всички посоки. Багажното отделение е с вместимост 280 л.

Лек сгъваем покрив.


T-Roc Cabriolet следва плътно стъпките на откритата версия на легендарната „костенурка” и Golf Cabriolet. Колата залага на класически лек сгъвам покрив с трислойна текстилна конструкция. Покривът разполага с механизъм с електрохидравлично задвижване. Той го отваря и затваря напълно автоматично за 9 и съответно за 11 секунди. Това е възможно и по време на движение със скорост до 30 км/ч. В отворено положение, мекият покрив се сгъва под формата на Z в зоната зад задните седалки. Масивната напречна греда отпред изпълнява ролята на капак. Когато е затворен, стабилните елементи в конструкцията на покрива не позволяват издуването му при движение с висока скорост. Атмосферата в купето винаги е приятна, тиха и спокойна. Това се дължи и на ефективните уплътнения на вратите и прозорците. Допълнително Volkswagen предлага и аеродинамичен дефлектор.

Безопасност във всеки детайл.

При опасност от преобръщане на  автомобила  системата за защита се задейства автоматично. В рамките на част от секундата зад задните облегалки излизат два масивни панела. Специалните конструктивни усилвания на каросерията на T-Roc Cabriolet компенсират липсата на твърд неподвижен покрив. Така се добавя необходимата структурна устойчивост.

Цифрово управление на функциите.


T-Roc Cabriolet се предлага с опция за два цифрови елемента за контрол и управление на функциите. Това са блокът контролни прибори Digital Cockpit в непосредственото зрително поле на водача и екранът на инфотейнмънт системата Discover Media на арматурното табло. Тя е част от най-новото поколение инфотейнмънт системи. Разполага с модул за онлайн свързване в комплект с вградена eSIM карта. Осигурява отлична свързаност с интернет, със заобикалящия свят и със смартфоните на водача и пътниците. Discover Media предлага широк спектър от нови функции и услуги от гамата We Connect и We Connect Plus за всички на борда. За отличния звук в купето се грижи 12-каналната озвучителна система “beats”.

Пакети оборудване Style и R-Line.

Клиентите на новия T-Roc Cabriolet могат да направят избор от две нива за оборудване. Нивото Style е ориентирано към дизайна, докато R-Line (само при версията 1.5 TSI) поставя особен акцент върху почитателите на спортния дух. То стандартно включва спортно окачване, прогресивно кормилно управление и възможност за избор на режим на шофиране.
Базовото при двете нива има система за безопасност Front Assist с функция за автоматично аварийно спиране при градско движение City Emergency Braking System. Има разпознаване на пешеходци, автоматична спирачна система за предотвратяване на последващи сблъсъци Automatic Post-Collision Braking System. Освен това и асистираща система за поддържане на лентата за движение Lane Assist. Както ниво Style, така и R-Line се предлагат със 17-цолови алуминиеви джанти, но по желание Volkswagen предлага и колела с диаметър 18 или 19 цола.

Два ефективни TSI.

Задвижването и ходовата част на T-Roc Cabriolet са на изключително високо равнище.  Независимо дали е градски условия, в лек пресечен терен, по извънградски отсечки с много завои или на магистрала. Предлага се избор от два високоефективни бензинови двигатели със системи за принудително пълнене с турбокомпресор и директно впръскване. 1.0 TSI е трицилиндров двигател с максимална мощност 85 кВт/115 к.с. и максимален въртящ момент от 200 Нм.
Четирицилиндровият 1.5 TSI осигурява 110 кВт/150 к.с. и 250 Нм. Шестстепенна ръчна предавателна кутия и предното предаване са част от стандартното оборудване. По-големият TSI може да се комбинира и със седемстепенна трансмисия DSG с два съединителя.

SUV офанзивата е в пълен ход.

Дълги години SUV моделите на марката Volkswagen се считат за еталон в своите класове. Моделната фамилия обхваща широк спектър – от T-Cross, T-Roc и Tiguan, до Touareg, Atlas и Teramont. Новият T-Roc Cabriolet навлиза в най-бързо развиващия се сегмент на целия автомобилен пазар – класът на компактните SUV модели.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.