У нас се тестват новите „бегачки“ на Мирослав Ангелов и Константин Стефанов

Въпреки замирането на моторните спортове заради пандемията от коронавируса, българските пилоти се готвят за старт. Засега тестват новите си автомобили. Както съобщава сайтът RallyXpress, у нас има нови състезателни коли.
Миналата седмица, RallyXpress написа за тестовете направени от  34-годишният сливналия Константин Стефанов. 24 часа преди Спасов ден, на пистата Дракон, край Калояново, той направи първо излизане и дебют със Fоrd Fiesta R2. Стефанов направи дебют и на трасето, и в спорта под зоркия поглед на доста утвърден пилот – Щилиян Тенчев.

Колата е напълно професионално подготвена и подържана на топ ниво от задграничния клон на М-Спорт в Полша.

Според Щилиян Тенчев, за първо сядане в професионален спортен автомобил, Коцето се е справил направо блестящо. На писта Дракон за един тестов ден са навъртели над 100 км. Времената на най-добрите обиколки на на Константин Стефанов започват от 1:13.890 и , завършват с 1:13.690 мин. със средна скорост от 100.052 км/ч.
Тестове направи и Мирослав Ангелов, който от този сезон ще кара нов Skoda Fabia R5 Evo. Той направи тестове на пистата Моторспорт Академията (МСА) в Твърдица. Според  RallyXpress, точно 93 дни, след като „бегачката“ „проби“ короновирусната блокада на страната, излезе на трасето.

Skoda Fabia R5 Evo  изкара „карантина“ в халетата на Моторспорт Академията (МСА) в Твърдица.

Двукратният шампион на България на рали и рали спринт направи първо каране. Пилотът на Мегапорт Мирослав Ангелов всъщност направи запознаване с колата, а не пълноценен тест.  Първо Миро е бил без навигатори и навъртените километри са малко. Пък и картинг-пистата е с дължина 850 м.
Ангелов каза за сайта RallyXpress : „Това е първия случай, в който я карам в решим „спорт“.  Пистата е къса и е спъната… Така че някои от завоите трябваше да ги правя на 2-а предавка. Но макар и много малко, успях да видя разликите. Това са по-късите скорости, много по-лесната работа с ръчната спирачка. Старата R5 губеше много време в обратните завои, което сега го няма…“
Според Петър Гьошев, задачата е била „…да се „събуди“ пилотът“, след като обичайно по това времена сезона вече има извъртени поне две състезания.  Екипът на Гьошев и Ангелов са работили малко по окачването, но не и диференциалите.
Снимки RallyXpress

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.