Triumph са готови да използват екологични горива

Съдържанието на етанол в Moto2 ще донесе ползи за шосейните мотоциклети на марката

Triumph обявиха, че работят върху по-устойчиви горива за своите състезателни двигатели за Гран При. Това стана възможно, след като организаторите на MotoGP –  Dorna имат за цел в клас Moto2 да преминат към богато на етанол E40 до 2024 г.

Марката от Хинкли доставя двигатели за междинния клас Moto2 от 2019 г. Сега е създала специална програма за тестване на екологичен бензин в тяхната база в Лестършир.

В допълнение към намаляването на въздействието върху околната среда от състезанията, технологията ще има ефект на приложение и в шосейните мотоциклети. Главният продуктов директор на Triumph Стив Сарджънт казва: „В крайна сметка, нашата цел винаги е да използваме всичко научено от състезанията. Те правят нашите шосейни мотоциклети още по-добри, което разбира се включва не само производителност, но и тяхното въздействие върху околната среда. Мога да ви кажа, че всички тук в Triumph са много развълнувани да участват в такива значими разработки в такъв ключов момент от историята на мотоциклетите.“

Планът е да се достави гориво E40 до 2024 г., за да се намали CO2, произвеждан в Moto2. Голямата цел е да се достигне смес от E100 до 2027 г. Това ще задвижва техните 765-кубикови трицилиндрови състезателни двигатели, получени от Street Triple. Работата ще продължи и за осигуряване на новото гориво, което не носи намаляване на производителността или скоростта.

Това не е първият път, когато Triumph разглежда екологичната устойчивост. Преди време разработи електрическия прототип TE-1, за да повлияе на бъдещите производствени модели. Освен това закупи марката OSET, за да произвежда захранвани с батерии офроудъри с малък капацитет.