Royal Enfield се подготвя за нови офанзиви по време на Covid-19

От Royal Enfield разкриха големи планове за бъдещето си. От компанията твърдят, че дори настоящата криза от Коронавируса няма да спре дългосрочните им цели. Това включва представянето на 14 нови мотора.
Сидхарта Лал, управляващият директор на Royal Enfield, каза: „Имаме нулев дълг от около 14 години. Това ни помага във времена на криза. Няма нужда да реагираме по начин, който ще повлияе на дългосрочен успех. Ако имаме няколко месеца нулеви приходи, което е така в момента, ще оцелеем. Вече не сме в период на затишие, както бяхме преди десетилетие. Така че можем да инвестираме огромно в бъдеще.“
С продажбите, до настоящата криза, бъдещето на марката изглежда светло. Продажбите на Royal Enfield в цяла Европа вече представляват 10 000 мотора годишно от 400 дилъри. Сред тях включително и в България. Около 75% от тези продажби са от модела Himalayan и новият 650-кубиков двуцилиндров мотор.  Но Royal Enfield  не почиват на лаврите си с изобилие от машини.
„Ние не се борим за идеи“, каза Саймън Уорбъртън, ръководител на отдела за развитие на продукти в Royal Enfield. – „Имаме толкова много идеи. Просто трябва да имаме време, за да ги реализираме всички.“

Въпреки че няма да бъдат начертани точно колко нови машини са в процес на разработка, Уорбъртън каза, че Марк Уелс, ръководител на продуктовата стратегия и индустриалния дизайн в Enfield, е представил около 14 нови модела на екипа през последната година.

Сред тях може да се окаже нов 650 двуцилиндров мотор, вероятно флат тракер, както и развит Himalayan.
Лал също намекна, че компанията гледа към електрическите мотори, но не в момента. Той призна: „Ние сме много развълнувани от електрическото бъдеще и нашата визия към него. Но все пак ще мине известно време, преди да излезем с готов план.“
Шефът на Royal Enfield не каза нищо за скорошното закупуване на Norton. Компанията със седалище във Великобритания обмисля възможностите за закупуване на други компании.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.