PEUGEOT стартира операция #CAMOCATCH

PEUGEOT СТАРТИРА ОПЕРАЦИЯ #CAMOCATCH, ЗА ДА ДАДЕ ШАНС НА ВСИЧКИ ЛЮБИТЕЛИ НА ДИЗАЙНА ДА ИЗБЕРАТ КАК ДА ИЗГЛЕЖДАТ КАМУФЛАЖИТЕ НА НОВИЯ PEUGEOT 3008.

Преди представянето на новия PEUGEOT 3008 през септември тази година прототип в камуфлаж ще се движи по пътищата на Европа, за да бъдат направени последни фини настройки на автомобила. Във връзка с това PEUGEOT стартира специална кампания в социалните медии. Широката общественост ще бъде може да изберете дизайна на камуфлажите, които ще се използват за този дългоочакван нов модел.

ALLURE: PEUGEOT защитава поверителността на новия 3008 с Allure.

EMOTION:  PEUGEOT включва ентусиастите на дизайна в представянето на новия 3008.

EXCELLENCE: PEUGEOT влага експертния си опит в дизайна на всеки детайл.

За международното представяне на новия 3008, PEUGEOT реши да даде най-доброто от себе си. Камуфлажът е съществена фаза в живота на един автомобилен продукт. Целта е да се скрие каросерията на автомобила и да се защити идентичността  до последния момент преди пускането на пазара. Peugeot разчупва шаблона, за да превърне този ключов етап в комуникационен инструмент, като позволи на широката общественост активно участва за първи път в избора на камуфлаж за бъдещия 3008.

Подробности за операцията PEUGEOT #CAMOCATCH

Дизайнерите на PEUGEOT създадоха 10 разновидности на силно въздействащи и иновативни камуфлажни шарки, които да прикрият детайлите на котешките форми на новия PEUGEOT 3008, като в същото време предизвикват емоции благодарение на вдъхновен и оптимистичен графичен дизайн. Този подход доказва, че “Светът е много по-добро място с Allure”!

Фаза 1

От 15 до 31 май PEUGEOT стартира комуникационна кампания в социалните медии и приканване на широката публика да избере любимия си камуфлаж(и) между 10 варианта, проектирани от дизайнерите на PEUGEOT.

Всеки може да изяви своите предпочитания, като гласува на страниците на марката в социалните медии: Facebook, Instagram, Twitter и LinkedIn.

6-те камуфлажа, събрали най-много гласове, ще бъдат произведени през юни и ще бъдат използвани за покриване на новите PEUGEOT 3008, в откритите пътни тестове.

Фаза 2

Между 1 юли и 15 август новите камуфлажни автомобили PEUGEOT 3008 ще се движат по пътищата на Европа. Всеки, който има късмета да види камуфлажен PEUGEOT 3008, може да го снима (в съответствие с правилата за безопасност) и публикува снимката в акаунтите на PEUGEOT с хаштаг #CAMOCATCH.

Част от участниците, които са публикували изображения на превозното средство в камуфлаж, ще бъдат поканени на специално събитие в началото на 2024 г.

Peugeot прилага стратегия за сътрудничество и партньорство с млади дизайнери от началото на 2023 г. Този път сътрудничеството на марката е разширено до международна аудитория, за да популяризира дизайнерското ноу-хау на Peugeot пред максимален брой хора.