Обновените CRF1100L Africa Twin и CRF1100L Africa Twin Adventure Sports идват в Европа през 2019 г. Обновените CRF1100L Africa Twin и CRF1100L Africa Twin Adventure Sports идват в Европа през 2019 г.

Africa Twin се разви. Стана по-леки, по-мощен и агресивен с авангардни технологии. Това е валидно както за Africa Twin, така и неговият подобрен вариант Adventure Sports. Машините са обновени цялостно, с още по-ясна и различими идентичност. Така на ездачите се дава оптимално оборудване за справяне с всяко истинско приключение от кратък офроуд до маратон за преминаване на цял континент.

Двете версии на Twin Africa ще пристигнат в Европа в рамките на 2019 г.

Рамка и двигател

Сега Twin Africa ще има нов, съвместим с Euro5 двуцилиндров паралелен двигател с обем 1084 куб. см. Направени са сериозни ревизии на двигателя. Това са движението на клапана, алуминиеви втулки на цилиндъра, а също има и нов клапан за управление на изгорелите газове. Те дават още по-добри показатели, като същевременно отговарят на строгите нови норми на Euro5 за 2020 г. Максималната мощност се увеличава със 7% до 75 кВт при 7500 об/мин. Максималният въртящият момент е с 6%  по-голям и достига до 105 Нм при 6250 об/ мин. Моторът обаче запазва гладкото си отдаване на мощността и предаването на въртящ момент.

Захранващият блок се държи в нова рамка с алуминиева подрама.

Тя е закрепена с болтове, а не заварена към основната рамка. Изцяло новото, по-леко алуминиево рамо е базирано на същия дизайн като кросовия мотор CRF450R. Така се постига още по-добро сцепление на задните колела и усещане за водача.

Електроника и панел за инструменти

Обширен електронен пакет, управляван от нов шестканален IMU, включва Ride by Wire и Honda Selectable Torque Control (HSTC). Има нови функции, включително круиз контрол, Cornering ABS, Wheelie Control, Rear Lift Control и автоматично задействащи се аварийни светлини.  Предлагат се шест режима на каране. Четири имат предварително зададени нива на мощност, спиране с двигателя и ABS характеристики за различни условия на езда: пътуване (Tour), градско (Urban), чакъл (Gravel) и Off-road. Има два режима на потребителя. Те  позволяват на ездача да задава собствени предпочитани комбинации от тези параметри.

CRF1100L Africa Twin стандартно е оборудван с 6,5-инчов TFT сензорен дисплей с много информация.

Нивото на информация, показано на лесния за използване, елегантен и открояващ се модул, може да бъде персонализирано според предпочитанията на ездача. Информацията се показва ясно и сбито, обхваща се с един поглед по всяко време на деня. Сензорният екран TFT е съвместим и с Apple Carplay. Това позволява на ездачите да получават упътвания, да извършват разговори, да получават съобщения и да слушат музика чрез приложенията на телефона си.

CRF1100L Africa Twin

20YM Africa Twin and Africa Twin Adventure Sports

Заради разкриването на своите истински офроуд възможности, нов CRF1100L Africa Twin е станал по-малък. Той е с ново променено тяло в стил рали, с по-тънък резервоар за гориво и 40 мм по-тясна седалка, регулируема между 850 мм или 870 мм.
Ниското ветрово стъкло позволява на ездача да се движи напред и назад свободно, независимо дали е седнал или изправен. Компактни предпазители и предпазител за багажника допълват по-агресивния вид. Те същевременно допринасят за цялостното намаляване на теглото с 4 кг. 10% увеличението на съотношението мощност / тегло носи ново ниво на динамични показатели.

CRF1100L Africa Twin Adventure Sports

След като същите качества за езда като самия Africa Twin, CRF1100L Africa Twin Adventure Sports е напълно оборудван за дълъг път.

По-големият резервоар от 24,8 л с осигурява пробег от над 500 км, по-широк преден обтекател, петстепенно регулируемо ветрово стъкло, стандартно отоплени ръкохватки и ACC гнездо носят още по-голям комфорт и практичност.
По-нататъшните модернизирани технологични модернизации са във формата на нови тристепенни светлини за завой. Те създават по-широк светлинен лъч, когато моторът се накланя. Опция е системата на окачване с електронно оборудвано регулиране – Showa Electronically Equipped Ride Adjustment (EERA).

20YM Africa Twin and Africa Twin Adventure Sports

Showa EERA е синхронизиран към четирите предварително зададени режима на каране и е с възможност за регулиране по желание в двата режима на потребителя.

Showa EERA има три предварителни възможности за настройки на задното окачване. Тя използва и шестканалния IMU, и технологията за балансиране на клапаните в предните вилки, за да осигури перфектната реакция на окачване независимо от терена.

Трансмисия с два съединителя

Тази година Honda продаде над 100 000 мотоциклети, оборудвани с DCT в цяла Европа. Това е, защото системата е все още уникална в мотоциклетната индустрия. За пръв път се появи като опция за VFR1200F през 2009 г., а приблизително половината клиенти на Africa Twin го избират като опция.
Системата се развива последователно през последното десетилетие. В новия DCT на Africa Twin функцията на системата за определяне на завоя се управлява чрез IMU. То позволява още по-естествени модели на превключване, когато са в автоматичен режим „D“ или „S“.

Цветове

CRF1100L Africa Twin ще се предлага в Grand Prix Red и Matte Ballistic Black Metallic, като и двете включват ефектна нова червена подрама.

Версията Adventure Sports се предлага в бял трикольор Pearl Glare – напомнящ на оригиналния класически XRV650 и Darkness Black Metallic.
Над 87 000 Africa Twin са продадени по целия свят от 2016 г. насам. Този всеобхватен кръг от надстройки се включва разработването на 21 нови патентни заявки. С тях Honda има за цел да привлече хиляди клиенти към утвърждаващи живота преживявания. Те стават възможни благодарение на  флагманската машина „True Adventure“.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *