Новият Land Rover Defender е най-дългоочакваният автомобил за 2020 Новият Land Rover Defender е най-дългоочакваният автомобил за 2020

Новият Land Rover Defender разполага с несравними офроуд способности. Те ще оправдаят очакванията на всички. Ще ги изумят и със своите иновативни технологии. Иконата на Land Rover е с изключителен дизайн и просторен интериор. Цената му, в сравнение с други автомобили от този клас, е доста приемлива.

Новият Defender се завръща като един от най-дългоочакваните нови автомобили. Дизайнът му приковава погледите. Особено детайлите в него, които пресъздават и напомнят за емблематичния оригинал. Предните и задните светлини са изпипани до съвършенство. Автомобилът е пропорционално създаден, така че да покрие и най-високите очаквания.

При отваряне на вратите се разкрива несравним интериор, плод на професионалните дизайнери на компанията.

Автомобилът разполага с алуминиеви вложки, на които стои надписът Defender. Автомобилът е с най-тънкия сензорен екран, който някога е вграждан от JLR – Pivi Pro. Той  разполага с технологията Software-Over-The-Air (SOTA), както и най-добрата свързаност досега.

Офродъра разполага и с технологията Clearsight Ground View. Тя позволява безпроблемен изглед „през“ предния капак на Defender. Системата извежда множество външни изгледи, включително под автомобила и колелата. Независимо от посоката и пътната настилка, чувството за безопасност в автомобила е несравнимо.

Новият Defender разполага и с 4 пакета за персонализиране и  отговаря на начина на живот на всеки един клиент.

Може да бъде добавен хладилник, допълнителна седалка или да няма абсолютно нищо между двете предни седалки. Може да бъдат добавени още две седалки в багажника, за да се превърне Defender 110 в 7-местен.

Всъдеходът разполага с място за чаши, отвори за електрическо захранване и вентилационни отвори навсякъде. Багажното пространство варира от 231 л с три реда за съхранение до 916 л с два реда. Обемът става 2233 л, когато всички седалки без предните са прибрани.

Изборът на персонализирани модели е голям и доста примамлив. Defender се предлага с нива на оборудване S, SE, HSE, First Edition и X, плюс пакети с опции Explorer, Adventure, Country и Urban. Палитрата от цветове също е впечатляваща.

Автомобилът се предлага с богата гама от дизелови и бензинови двигатели. Дизеловите мотори са два вида с мощност съответно 200 и 240 к.с. Бензиновите мотори на Defender разполага са два. Единият е с четири цилиндъра и 300 к.с., другият с шест цилиндъра, мек хибрид и 400 к.с.

Defender веднага дава усещане за пъргав автомобил. Воланът реагира по-бързо, а въздушното окачване прави пътуването изключително удобно.

Може да се каже, че легендарния офроудър разполага със спортно поведение и пъргавост на пътя. На завои колата остава стабилна и сигурна. При бързи завои, където много офроудъри ще се наклонят след свистене на гуми, Defender остава решително прав на пътя. Всъщност педалът за газта трябва да бъде натиснат наистина рязко, за да се предизвика недозавиване. Дори и при такава ситуация системите на автомобила сигнализират.

Въздушното окачване, скоростната кутия и всички останали екстри, различават новия Defender от предходните модели. Най-новата технология на Land Rover Terrain Response позволява на легендарния всъдеход да отиде на места, които са недостъпни за други автомобили 4×4.

Достъпът до контролите за офроуд шофиране става чрез сензорния екран, както чрез натискане на един бутон и използване на един от контролите air-con.

Камерите вградени в офроудъра ще помогнат на придвижването по всякакъв вид терен. Въздушното окачване позволява спускане, а след това плавно повдигане на задната част на автомобила. Новият Defender може да тегли с лекота до 3500 кг товар.

Стефан Илиев

No comments so far.

Be first to leave comment below.

Your email address will not be published. Required fields are marked *