MotoGP: Honda отново най-бърза на Сепанг, но с Баутиста

В отсъствието на световиня шампион Марк Маркес, който е със счупен крак, денят премина под диктовката на пилотите от сателитните отбори и на Алекс Еспаргаро с неговата  Yamaha в категорията Open. Трети стана братът на Алекс – Пол Еспаргаро, също от сателитния тим Monster Yamaha Tech 3.
Баутиста два пъти за оглавяваше класацията. Първият път Алваро излезе начело с време 2:01,213, като изпревари най-бързия пилот от сутринта –  Валентино Роси, който имаше 2:01,349. Испанецът не се задържа дълго на върха, тъй като Алекс Еспаргаро от NGM Mobile Forward Racing в следобедната сесия оглави класирането с 2:01,122. Час преди края на изпитанията в първия ден Баутиста отново даде най-добро време – 2:00,848, втори стана Алекс Еспаргаро само на 0,052 сек., а трети на 0,151 сек. бе брат му Пол. Времето на Баутиста е с 1,3 сек. По-слабо от постижението на Маркес в предишната сесия на Сепанг, в началото на февруари. Алваро работеше за стабилността на задната част на мотоциклета си, като пробваше новата твърда задна гума на Bridgestone и настройваше амортисьора, пружината и рамото на окачването.
Другата голяма сензация бе Андреа Довициозо от екипа на  Ducati, който стана 4-и, само на 0,181 сек. от победителя. Това е най-доброто класиране на пилот на тази марка, откакто са започнали тестовете. Едва на следващите три места са заводските пилоти Хорхе Лоренсо от Yamaha, Дани Педроса от Repsol Honda Team и Валентино Роси. Топ 10 допълниха Щефан Брадъл (LCR Honda MotoGP), Брадли Смит  ( Yamaha Tech 3) и Ники Хейдън, който кара  Honda RCV1000R в клас Open за Drive M7 Aspar. Ники бе единственият, изостанал на повече от секунда – 1,379.
Дани Педроса, който е единственият пилот на Repsol Honda на този тест, пробваше различни котнфигурации на шасито на еволюцията на мотора RC213V за 2014 г. От своя страна Щефан Брадъл работеше по стабилността при спиране, като модифицираше окачването,  геометрията и електрониката.  Германецът използваше малки части, предоставени му от HRC за теста, в отсъствието на водещия пилот на Honda – Маркес.
 


Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.