MotoGP: Honda окупира върха във втория ден на Сепанг

Световният шампион Марк Маркес отново бе най-бърз, като задържа рекордното си постижение от сутринта – 1:59.926 мин. и стана първият пилот, който слезе под 2 минути за обиколка през тази сесия. Веднага след него на 0,410  сек. е съотборникът му от Repsol Honda Дани Педроса, а трети остана Щефан Брадъл от частния тим на Лучо Чекинело LCR Honda MotoGP. 
Изпитанията започнаха при отлично време и световният шампион Маркес счупи 2-минутната бариера. Специалистите твърдят, че ако времето се задържи така, Маркес може да подобри времето на най-бързата обиколка с мотоциклет, правена някога на Сепанг от Кейси Стонър също с Honda – 1:59,607 от 2 февруари 2012 г. След Педроса, само на 3 хилядни от секундата остана Брадъл, който веднага след Дани подобри времето си. Валентино Роси бе 4-и за Yamaha Factory Racing, като изостана на половин секунда. Сензацията отново бе  Алекс Еспаргаро, който бе на-бързият пилот от категорията Open, стана 5-и и показа, че комбинацията FTR-Yamaha, направена от неговия тим NGM Mobile Forward Racing е с голям потенциал. Той бе само на 2 десети от последната заводска Honda. Едва 6-и остана двукратният световен шампион Хорхе Лоренсо, който промени настройките си от първия ден, за да намали разхода на гориво, тъй като от този сезон заводските байкове ще разполагат само с 20 л бензин за състезание.
Брадли Смит стана 7-и, а с съотборника му от Monster Yamaha Tech3 Пол Еспаргаро оформи топ 10. Двамата затвориха в сандвич Андреа Яноне, който стана 8-и и бе най-бързия пилот с Ducati от частния Pramac Racing. Яноне бе със 7 десети от секундата по-бърз от времето си в първия тестов ден. Девети бе Алваро Баутиста от GO&FUN Honda Gresini, но той имаше технически проблем. Заводските байкове на Ducati Team отново са в пакет и окупираха позициите от 11 до 13 – съответно Андреа Довициозо, Кал Кръчлоу и Микеле Пиро. Обиколките и на тримата бяха с 1,3 сек. по-бързи от първия ден, но Дови и Кал изостават с повече от секунда от времето на Маркес и Педроса. Най-бърз с новата Honda RCV1000R отново бе Ники Хейдън за екипа на Drive M7 Aspar. Световният шампион за 2006 г. бе с 1,1 сек. по-бърз от вчера.
Повечето от пилотите днес имаха дълги стинтове на пистата, като симулираха състезание. Същото прави и Тестовият Suzuki Ранди де Пюние, който стана 20-и на 3,1 сек. след Маркес, но с 8 десети по-бавен от постижението си вчера. Той обаче направи 96 обиколки, което е 4,5 пъти състезателната дистанция на Сепанг.
 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.