Moto2/Moto3: Люти и Огура си тръгват от Херес с рекорди

Третият и последен ден от официалните тестове на класовете Moto2 и Moto3 завърши с рекорди на пистата Херес. В Средния клас Том Люти (Liqui Moly Intact GP) постигна 1:40.326. Аи Огура (Honda Team Asia) напуска пистата в Андалусия с най-добро време в малкия клас Moto3 – 1:44,670.
Времето на Люти – 1:40.326 е нов рекорд за обиколка в Moto2. Швейцарецът го постигна в предпоследната сесия от трите дни и в комбинираните времена. Марко Безеки  (SKY Racing Team VR46) стана втори с времето, което постигна в четвъртък. Той остана на  0.122 сек. след Люти. Трети бе пилотът на Federal Oil Gresini Moto2 Николо Булега на 0,335 сек.
В последния ден общо 20 от пилотите в средния клас подобриха времената си. Лоренцо Балдасари (FlexBox HP 40), както и другите пилоти на  Kalex, тестваха радикално новото шаси за  2020 г. Петкратният победител стана 14-и с време 1:41.137 в третия ден.

В последния ден и Speed Up тестваха новия преден аеропакет.

Голямата промяна бе, че пилотите постигнаха най-висока скорост. Пилотът на Red Bull KTM Ajo Тецута Нагашима стана 4-и в последния ден като остана на 0.344 сек. от Люти. Арон Канет (Aspar Team) бе 5-и. Испанският пилот продължи да се адаптира към живота на пилот от Moto2. Канет бе най-бързият пилот, който не е с шаси Kalex.
Шави Виерге (Petronas Sprinta Racing) бе на 0.066 сек. от съотборника си Канет и стана 6-и. Най-доброто му време бе 1:40.776. След него бе Хорхе Наваро (Speed Up Racing) – 7-и. Той и съотборникът му Фабио ди Джанантонио бяха на половин секунда след рекорда на Люти. Дуетът на Speed Up беше преди най-бързия в първия ден Реми Гарднер (Onexox TKKR SAG Team) – 9-и и десетия Хорхе Мартин (Red Bull KTM Ajo).

Огура (Honda Team Asia) изпревари  Джон Макфий (Petronas Sprinta Racing) и зае първа позиция в клас Moto3.

Той бе най-бързият пилот досега в този клас с време 1:44.670. Рекордът го постави в последния ден, като бе с 0.050 сек. по-бърз от шотландеца. Топ 3 оформи Габриел Родриго (Kömmerling Gresini Moto3), като всички бяха в границата на 1:44 мин. за обиколка.  Това бяха най-добрите от 14 други пилоти на Honda.
Тацуки Сузуки (SIC58 Squadra Corse) и Серхио Гарсия (Estrella Galicia 0,0) бяха на 0.5 сек. от времето на Огура. Новата машина на Honda направи най-голямата разлика в петък, когато използва новата скоростна кутия.
От другата страна на монетата, мотоциклетът KTM за 2020 г. според някои отбори е много по-пъргав от предходната версия. Водещият австрийски ездач с австрийски мотор бе Раул Фернандес (Red Bull KTM Ajo) – 6-и. На десета след него бе Алберт Аренас (Aspar Team). Юки Куний от Honda Team Asia стана 8-и. Това е чудесно постижение за новака в този клас. Филип Салач (Rivacold Snipers) и Дениз Ончу(Red Bull KTM Tech 3) бяха 9-и и 10-и.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван.