Moto Expo 2017: Peugeot с премиера на Speedfight 4 и куп други новости

По време на Moto Expo 2017 от 25 март до 2 април в Sofia Ring Mall, което е под егидата на Асоциацията на автомобилните производители и техните оторизирани представители в България, София Франс Ауто ще представи на щанда си най-новата  гама скутери и велосипеди Peugeot. Премиера за България ще бъде скутерът Speedfight 4, но посетителите ще имат възможността да видят още Metropolis, Django, Kisbee, Tweet, Vogue, както и велосипеди от гамата за 2017 г.
София Франс Ауто, които са лидери по продажби на двуколесни у нас, ще предложи атрактивна възможност за покупка на лизинг за скутери от 12 до 36 месеца, а за велосипеди – за 12 месеца. При закупуване на лизинг не се изисква сключване застраховка Автокаско. Всички скутери и велосипеди на Peugeot разполагат с двугодишна производствена гаранция без ограничение в пробега. На щанда си Peugeot ще предлага разнообразни аксесоари за феновете си.
PEUGEOT_SCO_2015_127_FR
Speedfight 4 е от 50-кубиковата гама на Peugeot и от него са продадени над половин милион скутера по света. През 2017 г. моторът е със съвсем нова визия и по-добро оборудване, за повече наситени усещания.
Speedfight е предизвикателно име, тясно свързано с историята на Peugeot scooters. През 1996 г. марката представя за пръв път своята версия на спортен скутер. След 20 успешни години Peugeot scooters лансира 4-тата серия на най-добре продавания си спортен модел, който революционизира пазара със стила и техническото си изпълнение. Водещ 50 кубиков скутер във Франция и номер две по продажби в Европа, Speedfight  продължава да печели пазарен дял, защото е oщe пo-елегантен, отразяващ емоцията и опита на дизайнерския отдел. Стилът му е еволюирал значително, както и оборудването –  почти всичко е ново по Speedfight 4.
Новият Speedfight със S като стил има спортно излъчване, остър хипнотичен поглед с витлообразни фарове. Редувайки остри линии и меки форми, дизйнът е вдъхновен от концептуален автомобил и носи спортния ген на Peugeot. Атлетичният Speedfight 4 предлага нови усещания, което е видно от ергономичната позиция на водача, гарантираща неговия комфорт и удоволствие. Централната колона с резервоара понижава центъра  на тежестта, a архитектурата на подсилената рамка комбинирана с 32 мм предна вилка осигурява по-добра стабилност и поведение на пътя.
По отношение на характеристиките, новият Speedfight e оборудван с два типа 50 кубикови двигателя. Първият е 2-тактов, с опция за въздушно или течно охлаждане. При версията с въздушно охлаждане новият карбуратор Dell’Orto значително подобрява харакретистиките като въртящия момент е повишен с 10%,  от 4.2 на 4.6 Нм. При версията с течно охлаждане мощността е повишена на 4 кВт, в сравнение с 3.8 кВт до момента, а въртящият момент с 15% повече , повишен от 4.8 Нм до 5.5 Нм.
Ориентиран към динамиката, новият Speedfight не забравя за безопасността, приоритет на марката Peugeot. По този показател Peugeot предоставя най-доброто на пазара с 215 милиметров макси спирачен диск тип Shuricane, оборудван с  мощен 4-ри бутален спирачен апарат и при двете версии – с течно и въздушно охлаждане. В задната си част  най-икономичната версия с въздушно охлаждане притига оборудвана с ефективен 100 мм барабан, докато версията с течно охлаждане има 190мм спирачен диск.
Към спортния си темперамент новият Speedfight добавя изцяло ново оборудване за скутер в спортния сегмент. Има много подробно дигитално бордно табло, предварително оборудвано с USB за употребата на смартфон и изход 12V като стандартно оборудване, позволяващи на водачите да останат свързани.
Богатата гама започва от базовата версия стилизирана в “Coupe franche” принципа на естетичната контрасност, където черната задна част контрастира с цветната предница. Първоначално използван за спортната автомобилна дивизия при 208 GTI този иновативен стил се предлага в 3 нюанса: зелен Fluo Apple Green, червен Flat red и  син  Bleu france.
peugeot-django-goes-50cc-still-retro-sweet-photo-gallery_12
На същото изложение миналата година премиерата на Peugeot Scooters бе нео ретро модела Django. Със създаването на първия си мотоциклет през 1898 г. Peugeot Scooters се превръщат в пионери в света на моторните превозни средства на две колела и така те печелят най-престижните състезания като Bol d’Or и Гран При за Световната купа на нациите, и дават живот на модерния скутер преди малко повече от 30 години. Освен всичко това, през изминалите 115 години Peugeot Scooters винаги са успявали да обновяват визията си и да поднасят все по-големи изненади.
Сега Django се вглежда в историята, за да представи дизайна на бъдещето. Оборудванете е вдъхновено от автомобилния свят, Peugeot Scooters скъсва с традицията, като противопоставя ретро стила на последната дума на техниката: 4-те различни версии на Django се предлагат с арсенал от двигатели с висока мощност и ниска консумация на гориво – двутактови и четиритактови двигатели от 50 куб. см и четиритактови от 125 куб. см до 150 куб см. За безопасността на пътя се грижи интегралната спирачна система Synchro Braking Control (SBC), която разпределя спирачната сила едновременно между предното и задното колело и е част от стандартното оборудване при моделите със 125 куб. см и 150 куб. см двигатели. Таблото, разработено в стила на 50-те, ноо има LCD екран, който показва общ и дневен километраж, температура и реална скорост, а до него се намира и аналогов скоростомер. Част от перфектния ергономичен дизайн на Django са изцяло новите контролни уреди, проектирани така, че да са в синхрон с релефа на предната решетка, където се намира лъвът на Peugeot.
Ниската височина на седалката – макс. 770 мм, означава, че Django е достъпен за повечето водачи. Седалката е удобна и с подплата в зависимост от версията. Той е и много примамлив – с междуосие от 1363 мм и обща дължина от 1944 мм. Django е особено просторен, дори и за двама, тъй като и водачът, и пътникът имат достатъчно място, за да не си пречат.
peugeot_sco_2013_076_fr
Peugeot Metropolis е името на новия градски скутер с три колела, който се отличава със стила, компактността и динамиката си и който може да се определи като нов вид форма: градски електрон. Машината е плод на сътрудничеството между Автомобили Peugeot и Peugeot Scooters. Peugeot Metropolis е едновременно стабилен и безопасен, сигурен и удобен, ефикасен и функционален, този скутер представя модерната визия за нова мобилност в 3 измерения. Скутерът внушава динамика, модернизъм и качество чрез обтекаеми линии, аеродинамичен силует и елегантно използване на материалите. Peugeot Metropolis е оборудван с новия двигател на Марката 400i LFE с малки триения, развиващ мощност от 37.26 к.с. и въртящ момент от 38 Нм. Максималната скорост е 160 км/ч.
Друга машина е Tweet Evo с 50-кубиков двигател, който тежи точно 100 кг. Той е много икономичен с разход на гориво не повече от 3,5 л/100 км, което прави поддръжката му изключително евтина.
Създаден специално за града е малият и симпатичен, компактен и икономичен Kisbee. Той е оборудван с модерен и динамичен, но и икономичен 4-тактов двигател: разходът от 2,8 л/100 км осигурява забележителна автономия от 200 км при обем на резервоара 6,5 л.