Indian FTR1200 за 2022 г. от фрлаттракър стана нейкид с по-малки колела

Преди близо три години бе представен градският флаттрак  Indian FTR1200. Сега производителят пуска подобрения не само в модела, но и цяла гама Indian FTR1200 за 2022 г. Американците обаче разбраха, че машината флаттрак е твърде непопулярна по света и хората, които търсят такъв тип мотори не са много. Затова в Indian много бързо оправиха грешките си. Сега FTR1200 стана пълноценен нейкид за 2022 г.

Indian FTR1200 ще бъде в четири версии: FTR1200, FTR1200 S, FTR1200 R Carbon и FTR1200 Rally. Всички, с изключение ва FTR1200 Rally ще бъдат снабдени със 17-инчови, вместо схемата 19 на 18 инча лети алуминиеви джанти. Те са обути с асфалтови пътни гуми Metzeler Sportec, а не Dunlop.

Променен е и наклона на вилката на 25° вместо 26,3°. Това, заедно с нейкид размерите на колелата, прави управлението по остро и лесно. За това допринася и новото окачване с регулиране и класически ход от 120 мм.

Топверсията FTR1200 R Carbon е с окачване  Öhlins и ауспухова система  Akrapovic. Това идва скъпичко, тъй като към него се прибавят и карбоновите елементи.

Заради тези новости, се промени и височината на седалката. Тя се намали от 840 до 804 мм. Определено предишният мотор бе височък и хора с ръст по-нисък от 175 см трудно достигаха асфалта с крака. За комфорта в града допринася  и новото кормило на Pro Taper, което вече с 40 мм.

Двигелят на Indian FTR1200 не е променен много. Той е предишният 1203-кубиков V-образен мотор с течно охлаждане, мощност 123 к.с. и въртящ момент от  120 Нм. Той вече отговаря на нормите Euro5.

Всяка от версиите FTR има множество стандартни функции като при предишните. Моделите “S” и “R Carbon” получават пълен пакет електроника с ABS за завой, тракшън контрол,  режими за работа на мотора, изключващ се заден цилиндър и 4.3-инчов приборен панел с тъчскрийн.

Вариант на Indian FTR 1200 за 2022 г.

FTR1200: Базовият FTR е с аналогови прибори и в черен матов цвят Black Smoke с червени  акценти на колелата, логото на Indian на резервоара баке и червена пружина на задния амортисьор.

FTR1200 S: Има два цвята Maroon Metallic и White Smoke. Снабден е с 4,3 инчов сензорен  дисплей, USB порт, който се интегрира с телефон чрез Bluetooth или USB, пакет електроника с 5-осев блок за управление. FTR S стандартно е с модернизирана изпускателна система Akrapovič, има 3 режими на каране, контрол на устойчивостта, на газта и ABS за завои.

FTR1200 R Carbon: Това е най-премиум версията с всички досегашни  функции. FTR R Carbon е с карбонови панели и елемент на фара, карбоново предно крило, напълно регулируема вилка  Öhlins и златиста пружина на задния амортисьор. Изпускателната система е Akrapovič в черен матов цвят. Седалката е с премиум материали.

FTR Rally: Моторът е запазил естетиката на скрамблер. FTR Rally е с гуми Pirelli Scorpion Rally STR със джанти със спици 18 и 19 инча отпред и отзад.  Като другите модели, FTR Rally е с подобрени настройки на двигателя и с възможност за изключване нва задния цилиндър. Кормилото ProTaper е 50 мм по-високо от другите FTR. Това дава по-голям комфорт и удобство на управлението, а също и ергоночина поза на езда. FTR Rally е с аналогови прибори и е достъпен в цвят Titanium Smoke.

Източник Indian